Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης: Εξυπηρέτηση από τις δημοτικές υπηρεσίες σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού

Στο πλαίσιο της εφαρμογής των νέων έκτακτων μέτρων για την προστασία των πολιτών και των εργαζομένων στο χώρο εργασίας και τον περιορισμό της διασποράς του Covid-19, ο Δήμος Λυκόβρυσης Πεύκης ανακοινώνει ότι η εξυπηρέτηση των πολιτών από τις Υπηρεσίες του Δήμου γίνεται πλέον μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού ή ηλεκτρονικής επικοινωνίας.
Ειδικότερα, οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν από τις Υπηρεσίες του Δήμου μας ως εξής:
• Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)
Η επικοινωνία των πολιτών πραγματοποιείται αποκλειστικά κατόπιν ραντεβού, είτε μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας:
ΚΕΠ ΠΕΥΚΗΣ
Τηλέφωνα επικοινωνίας 210 6146500
ΚΕΠ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ
Τηλέφωνα επικοινωνίας 213 2051720
• Ληξιαρχείο
Θα εξυπηρετούνται με φυσική παρουσία μόνο οι δηλώσεις θανάτων. Για όλες τις άλλες περιπτώσεις οι πολίτες θα εξυπηρετούνται κατόπιν ραντεβού.
Τηλέφωνα επικοινωνίας:210 6145121-122-132
• Υπηρεσίες Δημοτολογίου
Η εξυπηρέτηση του κοινού με φυσική παρουσία θα γίνεται σε εξαιρετικές περιπτώσεις κατόπιν ραντεβού.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210 6145121-122-132
Οι πολίτες για την έκδοση των παρακάτω πιστοποιητικών: πιστοποιητικού γέννησης, πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης, πιστοποιητικού ιθαγένειας, ληξιαρχικής πράξης γέννησης, ληξιαρχικής πράξης γάμου, ληξιαρχικής πράξης συμφώνου συμβίωσης και ληξιαρχικής πράξης θανάτου, μπορούν επίσης να τα αναζητούν στη νέα ενιαία ψηφιακή πύλη της δημόσιας διοίκησης https://www.gov.gr .
• Οικονομικές Υπηρεσίες
Η προσέλευση των πολιτών στο Τμήμα Εσόδων, Περιουσίας και Εμπορικών Δραστηριοτήτων θα επιτρέπεται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 6145104/ 210 6145516
Οι πληρωμές οφειλών που αφορούν στην Ταμειακή Υπηρεσία θα πραγματοποιούνται μόνο ηλεκτρονικά, αφού προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση με την υπηρεσία.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210 6145118-9
• Τεχνικές Υπηρεσίες
Η επικοινωνία των πολιτών και σχετικές πληροφορίες παρέχονται αποκλειστικά μέσω τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής επικοινωνίας.
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 213 2051727
• Υπηρεσίες Καθαριότητας και Ανακύκλωσης
Η επικοινωνία των πολιτών και σχετικές πληροφορίες παρέχονται τηλεφωνικά αποκλειστικά μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210 6145130, 213 2051717
• Υπηρεσίες Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής
Η επικοινωνία των πολιτών και σχετικές πληροφορίες παρέχονται αποκλειστικά μέσω τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής επικοινωνίας
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 213 2051712
• Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου
Η επικοινωνία των πολιτών και σχετικές πληροφορίες παρέχονται αποκλειστικά μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210 6145126/129
• Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Εθελοντισμού
Από τη Δευτέρα 09/11/2020 η Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης στηρίζει όσους συμπολίτες ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, Άτομα με Αναπηρία, αποκλεισμένοι λόγω καραντίνας, άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον. Όσοι ανήκουν σε κάποια από τις προαναφερόμενες κατηγορίες συμπολιτών μας, μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα 210 6145451, 210 6145150 & 210 6145146 (για ψυχολογική υποστήριξη) από τις 8:00 έως τις 20:00 ή να στέλνουν e-mail στο [email protected] προκειμένου να εξυπηρετούνται.
Σε κάθε περίπτωση οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με τη γραμμή του Δημότη στο τηλέφωνο 15323 και 210 6145130 και μέσω της εφαρμογής Citify: www.citifyapp.com
Επιπλέον καλούνται να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα του Δήμου www.likovrisipefki.gr και τη σελίδα του facebook: «Δήμος Λυκόβρυσης- Πεύκης».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ




Σχολιάστε