Στην Ελλάδα της κρίσης, ο Όμιλος Βαρδινογιάννη, που κατάφερε να σταθεί και να κρατήσει την επιχειρματική του θεση στο χώρο της ενημέρωσης , προχώρησε σε μια εντυπωσιακή κίνηση, με πολλαπλές παρενέργειες.
Εξαγοράζοντας το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών του Alpha από τον Δημήτρη Κοντομηνά, σε συνέχεια της συνεργασίας των δυο πλευρών τους προηγούμενους μήνες, μέσω του Star, ουσιαστικά εδραιώνουν την παρουσία τους στα ΜΜΕ.
Αυτό που αξίζει να αναφερθεί είναι η σημειολογία της κίνησης….
Μερικές μέρες μετά το “τέλος εποχής” για το Mega, και την έναρξη λειτουργίας του Open του Ιβάν Σαββίδη, η κοινοπραξία Βαρδινογιάννη-Κοντομηνά διεκδικεί να παρουσιάσει στην ελληνική κοινωνία το “νέο Mega”.
Απέναντι στον ΣΚΑΪ, και το Open, που διεκδικούν επίσης αντίστοιχο μερίδιο στην αγορά.
Η ισχυροποίηση του Ομίλου Βαρδινογιάννη έχει πληθυντική αξία, αν συνυπολογίσει κανείς ότι, μπαίνουμε σε προεκλογική χρονιά, και η πολιτική παρέμβαση κρίνεται… απαραίτητη.