Σοκ στην Αρκαδία από τον αιφνίδιο θάνατο 16χρονου μετά τον εμβολιασμό του με Pfizer

Πέπλο μυστηρίου έχει σκεπάσει η υπόθεση του αιφνίδιου θανάτου ενός 16χρονου αγοριού μέσα στο σπίτι του στο χωριό Μαντέικα της Αρκαδίας. Το παιδί, σύμφωνα με τους οικείους του, δύο μέρες νωρίτερα, είχε εμβολιάστει με Pfizer.

Η νεκροψία-νεκροτομή που έγινε στο άψυχο σώμα του δεν έδωσε απαντήσεις στο θάνατο του νεαρού.

Σύμφωνα με την τοπΣΟικά μέσα, στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου αναμένουν και τις τοξικολογικές και ιστολογικές εξετάσεις, οι οποίες θα δώσουν μια εξήγηση για τον αιφνίδιο θάνατο του 16χρονου.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την οικογένεια του παιδιού το παιδί είχε εμβολιαστεί κατά του κορονοϊού την περασμένη Παρασκευή το μεσημέρι και δεν είχε κανένα πρόβλημα υγείας πριν από τον εμβολιασμό του.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες από μέλος της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών, για το περιστατικό υπήρξε ενημέρωση κατά τη χθεσινή συνεδρίαση, από το αρμόδιο τμήμα του ΕΟΦ.

Προς το παρόν οι υγειονομικές αρχές δεν μπορούν να αποδώσουν τον θάνατό του στον εμβολιασμό, ωστόσο η χρονική συσχέτιση εντάσσει το περιστατικό στα συμβάντα που διερευνώνται. Μάλιστα οι πληροφορίες θέλουν την ιατροδικαστική εξέταση να γίνεται στην Αθήνα και συγκεκριμένα από τις υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Αθηνών.

«Ο αδερφός μου ήταν ένα πολύ δυνατό παιδί. Δεν είχε κανένα πρόβλημα. Είχε κάνει το εμβόλιο την Παρασκευή», έγραψε από πλευράς του σε σχόλιο του στο facebook ο αδερφός του άτυχου 16χρονου.

Συγκινητική και η ανάρτηση της ξαδέλφης του, που ζητά αν έχουν τα κότσια να πουν την αλήθεια, από τι έφυγε ένα νέο παιδί, που ακολούθησε αυτά που η επίσημη πολιτεία του ζήτησε να κάνει.




Σχολιάστε