Στο μικροσκόπιο θάνατος 13χρονου στις ΗΠΑ μετά τη 2η δόση εμβολίου

Στο μικροσκόπιο των αμερικανικών υγειονομικών Αρχών μπήκε ο θάνατος 13χρονου, ύστερα από τη 2η δόση εμβολίου κατά του κορωνοϊού.

O 13χρονος Jacob Clynick -o οποίος σύμφωνα με συγγενείς του ήταν απολύτως υγιής και δεν είχε κανένα υποκείμενο νόσημα– πέθανε στον ύπνο του, στις 15 Ιουνίου στο Μίσιγκαν, δύο μέρες μετά τη λήψη της δεύτερης δόσης του εμβολίου.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα detroitnews.com, o Δρ Russell Bush, ιατροδικαστής της κομητείας Saginaw, δήλωσε την Παρασκευή ότι το γραφείο του και το Τμήμα Υγείας της Κομητείας Saginaw εξετάζουν το θάνατο του 13χρονου Jacob Clynick, σημειώνοντας πως δεν μπορούν να αποκαλύψουν ποιο εμβόλιο έλαβε ο Jacob ή πότε το έλαβε.

«Αυτή τη στιγμή εξετάζουμε τις τοξικολογικές και τις αιματολογικές εξετάσεις», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Bush και πρόσθεσε ότι «θα υπάρξουν συζητήσεις με το CDC και το Υπουργείο Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών του Μίσιγκαν. Προφανώς, όλοι ασχολούνται με αυτήν την υπόθεση. Κάνουμε ό, τι μπορούμε για να εξετάσουμε πιθανά προβλήματα που σχετίζονται με το θάνατο του εφήβου».
Μάλιστα, ανέφερε πως θα χρειαστεί χρόνος για τη διερεύνηση.

«Διογκωμένη» καρδιά έδειξε η αρχική αυτοψία
Η θεία του 13χρονου επισήμανε πως ο έφηβος είχε εμφανίσει τις κοινές παρενέργειες μετά τον εμβολιασμό: ατονία, πυρετό και πόνο στο στομάχι.

Ωστόσο, τα συμπτώματά του ήταν ήπια και έτσι δεν ανησύχησαν οι γονείς του.

Σύμφωνα με τη Detroit Free Press, οι γονείς του 13χρονου ενημερώθηκαν ότι κατά την αρχική αυτοψία η καρδιά του Jacob είχε διογκωθεί όταν πέθανε.

Στις 24 Ιουνίου, οι ΗΠΑ αναγνώρισαν και επίσημα τη μυοκαρδίτιδα ως σπάνια παρενέργεια των εμβολίων mRNA σε εφήβους και νέους ενήλικες.

Πηγή topontiki.gr




Σχολιάστε