Σε ισχαιμικό επεισόδιο οφείλεται ο θάνατος 68χρονης στην Πέλλα, μετά τη δεύτερη δόση της Pfizer

Η 68χρονη γυναίκα από την Πέλλα που πέθανε λίγες ώρες αφότου έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer υπέστη ισχαιμικό επεισόδιο σύμφωνα με το πόρισμα του ιατροδικαστή.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΟΡΕΝ δεν βρέθηκαν ίχνη θρομβώσεων στα ευρήματα της νεκροψίας. Ο ιατροδικαστής και ο τεχνικός σύμβουλος αναμένουν τα αποτελέσματα των ιστολογικών εξετάσεων τα οποία θα βγουν σε τρεις μήνες περίπου, έτσι ώστε να διαπιστωθεί αν το ισχαιμικό επεισόδιο ενεργοποιήθηκε από μηχανισμό του εμβολίου.

Υπενθυμίζεται ότι η άτυχη γυναίκα είχε νιώσει αδιαθεσία και είχε μεταφερθεί από τα παιδιά της στο νοσοκομείο. Οι γιατροί της έκαναν κάποιες εξετάσεις και στη συνέχεια της έδωσαν εξιτήριο. Ωστόσο, τα συμπτώματα έγινα πιο έντονα και η 68χρονη μεταφέρθηκε ξανά στο νοσοκομείο, δια σωληνώθηκε και άφησε την τελευταία της πνοή μισή ώρα αργότερα. Ο δικηγόρος της οικογένειας έχει καταθέσει μήνυση κατά παντός υπευθύνου.




Σχολιάστε