Κρήτη: Αγωνία για την 44χρονη που είχε εμβολιαστεί με AstraZeneca – Επιδείνωση με βαριά εγκεφαλική αιμορραγία

Σοβαρή επιδείνωση παρουσιάζει η κατάσταση της υγείας της γυναίκας που νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του ΠΑΓΝΗ έπειτα από θρόμβωση στον εγκέφαλο. Η 44χρονη μητέρα τριών παιδιών παρουσίασε εγκεφαλική αιμορραγία με αποτέλεσμα να σημάνει συναγερμός στο νοσοκομείο. Να υπενθυμίσουμε ότι η είχε μεταφερθεί εσπευσμένα στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού από το Βενιζέλειο Νοσοκομείο, όταν εμφάνισε θρόμβωση στον εγκέφαλο.

Η 44χρονη παρακολουθείται από εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό ενώ τα συμπτώματα που έχει εμφανίσει εξετάζονται για το αν πρόκειται για επιπλοκές του εμβολίου της AstraZeneca και σύμφωνα με πληροφορίες, παρουσίασε συμπτώματα του συνδρόμου VITT τα οποία στη διεθνή βιβλιογραφία αναφέρονται ως πιθανές επιπλοκές από το εμβόλιο.

Χαρακτηριστική είναι η ανακοίνωση της Ελληνικής αιματολογικής εταιρίας με τίτλο «Διαγνωστική και Θεραπευτική Προσέγγιση των Ασθενών με Σύνδρομο VITT» που αναφέρει μεταξύ άλλων πως «το σύνδρομο VITT είναι μια πολύ σπάνια αλλά σοβαρή επιπλοκή, που έχει συσχετισθεί με τα εμβόλια της AstraZeneca και της Johnson & Johnson και συνδυάζει θρομβοπενία και θρομβώσεις σε ασυνήθεις θέσεις, συχνότερα στους φλεβώδεις κόλπους του εγκεφάλου και στα σπλαγχνικά αγγεία. Η συχνότητα αναφέρεται σε 1έως 8 περιπτώσεις ανά 1.000.000 δόσεων. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα διαθέσιμα δεδομένα, η επιπλοκή παρουσιάζεται κατά κανόνα σε γυναίκες ηλικίας μικρότερης των 50 ετών. Ο χρόνος εμφάνισης του συνδρόμου κυμαίνεται από 4 έως 28 ημέρες μετά τον εμβολιασμό».

Πηγή creta24.gr




Σχολιάστε