Πέθανε 65χρονη στο Ίλιον μισή ώρα μετά το εμβόλιο της Astrazeneca

Τα εμβόλια είναι  ισχυρό όπλο κατά του κορονοϊού,  αλλά η διαδικασία του κατ επείγοντος φαίνεται πως έχει δημιουργήσει τρωτά σημεία και παρουσιάζονται επικίνδυνες παρενέργειες, ειδικά για το εμβόλιο της  Astrazeneca κυρίως με περιστατικά θρομβώσεων.  Περιστατικά προκαλούν ανησυχίες, όπως αυτό το τραγικό συμβάν που συνέβη σήμερα στο Ίλιον Αττικής, όπου μια 65χρονη πέθανε μισή ώρα αφού είχε κάνει το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού. Το μοιραίο συμβάν προκάλεσε έντονη ανησυχία, σήμανε συναγερμό και οι ειδικοί ερευνούν τα αίτια του θανάτου της 65χρονης γυναίκας. Να θυμίσουμε ότι εξετάζεται και το περιστατικό με την κατάρρευση 60χρονου άνδρα στη Σύρο μετά τον εμβολιασμό του, γεγονός που σχολίασε και η καθηγήτρια Αθηνά Λινού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η άτυχη γυναίκα, είχε κάνει το εμβόλιο της AstraZeneca. Για το θλιβερό περιστατικό έχουν ενημερωθεί η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών, ο ΕΟΦ ( έχει ενεργοποιηθεί  η επιτροπή φαρμακοεπαγρύπνησης αξιολόγησης κινδύνου του ΕΟΦ)  και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας. Η εντολή που έχει δοθεί είναι να διερευνηθούν όλα τα ενδεχόμενα, ενώ θα γίνει νεκροψία – νεκροτομή στην άτυχη γυναίκα για να ανακαλυφθούν τα πραγματικά αίτια του θανάτου της.
Στη χθεσινή ενημέρωση για τους εμβολιασμούς, η πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών, Μαρία Θεοδωρίδου είχε κάνει ειδική αναφορά στο εμβόλιο της AstraZeneca, καθώς και στις περιπτώσεις θρομβώσεων που έχουν παρατηρηθεί.




Σχολιάστε