Ψηφίστηκε η τροπολογία για τον σχεδιασμό των αστικών συγκοινωνιών

Ψηφίστηκε η τροπολογία του υπουργείου Μεταφορών για τον μητροπολιτικό σχεδιασμό των αστικών μεταφορών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, υπό την «ομπρέλα» του ΟΑΣΑ και του ΟΣΕΘ και η οποία προβλέπει τροποποιήσεις γραμμών με ειδικά δρομολόγια τοπικού χαρακτήρα ανά περιοχή, ώστε να καλύπτεται όλη η Αττική και η Θεσσαλονίκη από τον ΟΑΣΑ και τον ΟΣΕΘ. Η μελέτη αυτή, υποβάλλεται και εγκρίνεται από το αρμόδιο υπουργείο με συμμετοχή και των κατά τόπους ΚΤΕΛ.

Υπέρ της τροπολογίας, ψήφισαν ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ΑΝΕΛ, καταψήφισαν η ΝΔ, η ΔΗΣΥ, η ΧΑ, το ΚΚΕ και η Ένωση Κεντρώων, ενώ «παρών» δήλωσε το Ποτάμι.  Όπως τόνισε ο υπουργός Μεταφορών, με την τροπολογία υλοποιείται ο ενιαίος σχεδιασμός για τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες και ξεκαθάρισε ότι επ΄ουδενί η ρύθμιση προβλέπει «ιδιωτικοποίηση», όπως καταλόγισαν στην Ολομέλεια ο εισηγητής της ΔΗΣΥ, Μ. Τζελέπης και ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος Θ. Θεοχαρόπουλος. Αντιθέτως, όπως είπε ο κ. Σπίρτζης, η ρύθμιση «επισπεύδει την ίδρυση του διαδόχου του ΟΑΣΘ». Ταυτοχρόνως ο υπουργός Μεταφορών κατηγόρησε τις προηγούμενες κυβερνήσεις «για «τα χάλια στα οποία άφησαν τις αστικές συγκοινωνίες τόσο στην Αθήνα όσο και στην Θεσσαλονίκη» και για την «λογική του κρατικοδίαιτου ιδιωτικού ΟΑΣΘ που κάποιοι ήθελαν να παραμείνει».

Πηγή: ΑΠΕ




Σχολιάστε