Ράλι Ακρόπολις: Τέρμα τα γκάζια για δεύτερη ημέρα – Το πρόγραμμα και οι νέες διαδρομές

Δεύτερη ημέρα για το Ράλι Ακρόπολις το οποίο επέστρεψε με… γκάζια, βάζοντας την Ελλάδα στο κάδρο του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ιστορική ημέρα η χθεσινή, καθώς η ειδική διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας ήταν εντυπωσιακή.

Έπειτα από οκτώ ολόκληρα χρόνια, οι κορυφαίοι οδηγοί του κόσμου βρέθηκαν στην Ελλάδα και οι δρόμοι της πρωτεύουσας γέμισαν από ήχους κινητήρων και χειροκροτημάτων, καθώς πλήθος κόσμου βρέθηκε στο Σύνταγμα για να παρακολουθήσει τις προσπάθειες των οδηγών.

Το πρόγραμμα για το Ράλι Ακρόπολις σήμερα

Σήμερα το πρώτο αυτοκίνητο θα φύγει από το Parc Fermé στις 9.00 και θα μπει στην Ε.Δ. «Άγιοι Θεόδωροι 1», μήκους 17,54 χλμ. στις 10.18. Θα ακολουθήσει το «Λουτράκι» με μήκος 19,40 χλμ. στις 11.11 και εν συνεχεία θα υπάρξει Tyre Fitting Zone (αλλαγές/επιλογές ελαστικών) στην παραλία του Λουτρακίου.

Στις 13.14 το πρώτο αυτοκίνητο θα μπει στους «Αγίους Θεοδώρους 2» των 17,54 χλμ. για την πρώτη ειδική του απογευματινού σκέλους, ενώ θα ακολουθήσουν στις 15.47 η «Θήβα» των 23,27 χλμ. και στις 17.40 η «Ελάτεια» των 11,65 χλμ. Το πρώτο αυτοκίνητο αναμένεται στο Service Park της Λαμίας στις 19.40.

Με το «βλέμμα» στη Φθιώτιδα για το Ράλι Ακρόπολις

Οι επόμενες δύο ημέρες επικεντρώνονται γύρω από την πόλη της Φθιώτιδας, σε περισσότερες κλασσικές και θρυλικές Ειδικές του παρελθόντος, όπως την επιστροφή στη μυθική Ειδική “Ταρζάν” την Κυριακή, βορειοδυτικά της Λαμίας και της Μακρακώμης, η οποία εντάσσεται στον αγώνα μετά από 19 χρόνια.

Στον χώρο του Σέρβις, στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, η είσοδος επιτρέπεται μόνο στους πλήρως εμβολιασμένους ή στους έχοντες πιστοποιητικό νόσησης. Οι ανήλικοι άνω των 12 και έως 15 ετών πρέπει να προσκομίσουν PCR test 72 ωρών ή Rapid test 48 ωρών. Στους ανήλικους έως και 12 ετών, επιτρέπεται η είσοδος και με αρνητικό self-test που θα έχει διενεργηθεί την ίδια μέρα. Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική.

Εντυπωσιακή η “εκκίνηση” του Ράλι Ακρόπολις στο Σύνταγμα

Ιστορική ημέρα η Πέμπτη, με το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις να επιστρέφει δυναμικά, με μία εντυπωσιακή ειδική διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας.

EKO Ράλι Ακρόπολις: Ο Οζιέ ταχύτερος στην πρώτη ειδική

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ με Toyota Yaris WRC σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική του EKO Ράλι Ακρόπολις, η οποία πραγματοποιήθηκε στην πλατεία Συντάγματος.

Ο Γάλλος επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC κάλυψε τα 0,98 χιλιόμετρα της διαδρομής σε 51.5 δευτερόλεπτα και τέθηκε επικεφαλής στη γενική κατάταξη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτοκίνητα της Toyota «έγραψαν» τους τρεις καλύτερους χρόνους στην πρώτη ειδική, καθώς ο Έλφιν Έβανς ήταν 0,6 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Οζιέ, ενώ ο Κάλε Ροβάνπερα ήταν οκτώ δέκατα πίσω από τον χρόνο του Γάλλου, την ώρα που την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν τρία i20 Coupe WRC της Hyundai.

Ο Λάμπρος Αθανασούλας με Hyundai i20 N Rally 2 σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο από ελληνικής πλευράς με 58.9 δευτερόλεπτα.

Οι πρώτοι οκτώ οδηγοί της 1ης ειδικής διαδρομής του EKO Ράλι Ακρόπολις:

  • 1. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία/Toyota) 51.5
  • 2. Έλφιν Έβανς (Μ. Βρετανία/Toyota) +0.6
  • 3. Κάλε Ροβάνπερα (Φινλανδία/Toyota) +0.8
  • 4. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai) +0.9
  • 5. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai) +1.0
  • 6. Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai) +1.0
  • 7. Αντρέας Μίκελσεν (Νορβηγία/Skoda) +1.3
  • 8. Μαντς Όστμπεργκ (Νορβηγία/Citroen) +1.3



Σχολιάστε