DRAGRACING AYTOKINHTOΔΡΟΜΙΟ ΣΕΡΡΩΝ: Τέρμα τα γκάζια!

Έχυσαν πολύ ιδρώτα λόγω των κακών καιρικών συνθηκών των προηγούμενων ημερών τα στελέχη της ΛΕΝΟΕ και οι άνθρωποι του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών ώστε να στηθεί μία άψογη διοργάνωση.

Στην φαρδύτερη κατά πέντε(5) μέτρα ευθεία της πίστας του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών σύμφωνα με τις προδιαγραφές της FIA και της FIM τηρήθηκαν οι όροι ασφαλείας για την ασφαλέστερη διεξαγωγή των αγώνων επιτάχυνσης ,στήνοντας 40  τοιχία 3.5 τόνων και 50 σάκους του ενός κυβικού άμμου πέραν των μόνιμων μέτρων ασφαλείας του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών. Φυσικά οι κριτές οι χρονομέτρες και οι άνθρωποι που επιτηρούσαν για την ασφάλεια των αγωνιζομένων και των θεατών ήταν περισσότεροι από 30 με την απαιτούμενη γνώση και εμπειρία αυτού του είδους αγώνων.

Έχω πει και έχω γράψει πολλές φορές ότι «Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΣΕΡΡΩΝ» και ενώ όλα τα δελτία έδιναν βροχές και καταρρακτώδεις βροχές στο Αυτοκινητοδρόμιο το Σάββατο είχε πολύ αραιή συννεφιά και 22 βαθμούς και την Κυριακή αραιή συννεφιά με 19 βαθμούς.

Οι συμμετοχές πολλές αλλά σε ένα αγώνα υψηλής επιτάχυνσης είναι και υψηλά τα ποσοστά φθοράς, ειδικά των κινητήρων αφού καλούνται στα 200 και τα 400 μέτρα να αποδώσουν την μέγιστη ισχύ τους και να την μεταφέρουν στην άσφαλτο!

Τα προβλήματα πολλά, άλλα λύθηκαν επί τόπου από τους μηχανικούς και άλλα ήταν αδύνατο να ξεπεραστούν σε λίγο χρόνο και μέσα στο Αυτοκινητοδρόμιο.

Προσωπικά σαν παλιός αγωνιζόμενος ,νικητές είναι πάντα όλοι οι συμμετέχοντες που κέρδισαν το χειροκρότημα των θεατών αλλά η επιβράβευση της διάκρισης  είναι το κερασάκι στην τούρτα της συμμετοχής.

Συγχαρητήρια αξίζουν και στους χορηγούς της οργάνωσης την εταιρεία οικολογικών προϊόντων υψηλής απόδοσης για τα οχήματα VEIDEC τα λιπαντικά RS 200 και ΜΟTUL.

Αποτελέσματα από μηχανές θα δείτε ΕΔΩ και ΕΔΩ.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΕΡΔΙΚΙΔΗΣ




Σχολιάστε