Το μαθητικό κίνημα για την Μακεδονία διογκώνεται….

Μορφή χιονοστιβάδας παίρνουν οι αντιδράσεις στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση με κύριο άξονα τα σχολεία της Βόρειας Ελλάδας αλλά επεκτείνονται μέχρι την Κρήτη και το εξωτερικό. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι κατάληψη-διαμαρτυρία έγινε σε ελληνικό σχολείο στο Ντίσσελντοφ της Γερμανίας. Κάποιοι μιλούν ότι υποκινείται από ακροδεξιά στοιχεία , θέλοντας να μειώσουν την σοβαρότητα και την απήχηση του γεγονότος, όπως έπραξαν αντίστοιχα με τα συλλαλητήρια σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει ότι κάποια κόμματα οι οργανώσεις προσπαθούν να διεισδύσουν στο μαθητικό χώρο για να στρατολογήσουν μέλη αλλά η μαζικότητα των μαθητών στις κινητοποιήσεις δεν προδίδει κάτι τέτοιο εκτός και αν παραδεχτούμε ότι η πλειοψηφία των μαθητών είναι μέλη της Χρυσής Αυγής.

Ούτε για ανέκδοτο δεν θα έστεκε κάτι τέτοιο. Προφανώς οι κατέχοντες τα σκήπτρα των καταλήψεων και των κοινωνικών αγώνων, που επί χρόνια ταλαιπωρούν τα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας με μια αρρωστημένη αντίληψη μειοψηφιών που έχει νεκρώσει πνευματικά και εκπαιδευτικά τα ιδρύματα και τα σχολεία δεν επιτρέπουν να αναπτύσσονται άλλου είδους αντιδράσεις και δη εθνικού χαρακτήρα. Η Παιδεία είναι εδώ και χρόνια μονοπώλιο μιας σδράκας κρατικοδίαιτου καθηγητικού κομματικού κατεστημένου με διαστρεβλωμένες και ανιστόρητες αντιδιαλεκτικές απόψεις για την πατρίδα, το Έθνος, την Ορθοδοξία, την Ελληνική Παιδεία, την Αρχαία Ελληνική Γραμματεία.

Όπου η αγάπη για την πατρίδα, που είναι φυσική για όλους τους λαούς της Γής  χωρίς εξαίρεση, ονομάζεται εθνικισμός, ενώ η υπεράσπιση αυτής της αγάπης  στην πατρίδα μας χαρακτηρίζεται φασισμός. Η Αριστερά του Αλβανικού μετώπου του ’40, του ΕΑΜ, του 114, του Κυπριακού αγώνα, του αντιχουντικού αγώνα, του Πολυτεχνείου, του Καράγιωργα, του Κύρκου, του Γλέζου, του Μίκη, του Ελύτη, του Σεφέρη, του Γκάτσου, που αγαπούσε την πατρίδα και την ιστορική της παρακαταθήκη, που την διαφήμισε στα πέρατα της γης έχει αντικατασταθεί από μια ανιστόρητη χειραγωγούμενη μειοψηφία με προοδευτικό μανδύα που μισεί κάθε αναφορά στην Ελληνική Ιδέα.

Το ποιος γιγαντώνει την ακροδεξιά είναι εμφανές και μέσα από αυτό το δίπολο επιχειρεί να χειραφετήσει την κοινωνία και να την μετατρέψει σε μια άμορφη μάζα υποταγμένων συνειδήσεων στις επιδιώξεις της παγκοσμιοποίησης. Μέσα λοιπόν σε αυτό το πλαίσιο τα παιδιά μας σε μια ένδειξη υγιούς εθνικής συνείδησης αντιπαρέρχονται και σηκώνουν ανάστημα απέναντι στην ισοπέδωση και στον αφελληνισμό της κοινωνίας. Απέναντι σε αυτούς που καίνε σημαίες και σύμβολά , που ζητούν να καταργηθούν τα σύνορα και να παραδοθεί η Ιστορία του ελληνισμού στους χορηγούμενους κατσαπλιάδες του νεοτουρκισμού και του αλβανικού μεγαλοιδεατισμού. Οι μαθητικές αντιδράσεις αποτελούν μια ελπίδα για το αύριο της χώρας , που δείχνουν ότι έχει και παρών αλλά και μέλλον….ακόμη και αν κάποιοι παλεύουν να τις καπηλευτούν και να τις οικειοποιηθούν.

 




Σχολιάστε