OTA VOICE
Ροή Ειδήσεων Γενική

Ράλι Ακρόπολις: Εντυπωσιακές εικόνες απ’ την υπερειδική διαδρομή στο κατάμεστο ΟΑΚΑ

Άκρως εντυπωσιακή ήταν η πρώτη μέρα του Ράλι Ακρόπολις που έγινε στην υπερειδική διαδρομή του κατάμεστου ΟΑΚΑ. Ο Τιερί Νεβίλ με Hyundai i20 N Rally1 σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην υπερειδική, με την οποία άνοιξε η «αυλαία» του «Ράλι των Θεών», που είναι ο δέκατος αγώνας της χρονιάς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC).

Ο Βέλγος οδηγός κάλυψε τα 1,95 χιλιόμετρα της διαδρομής σε 1 λεπτό και 58.4 δευτερόλεπτα και τέθηκε επικεφαλής στη γενική κατάταξη, αφήνοντας ελάχιστα πίσω του τον Φινλανδό Τεέμου Σούνινεν με αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally 2, ένα Hyundai i20 N (1:58.5).

«Είναι όπως θα έπρεπε πάντα να είναι. Φανταστικό κοινό και ατμόσφαιρα. Συγχαρητήρια στην οργάνωση που έδωσε αυτήν τη δυνατότητα σε εμάς και στους θεατές που ήρθαν σήμερα. Αποδεικνύει ότι είναι δυνατόν να φέρεις πολύ κόσμο στο WRC, και θα πρέπει να γίνουν παρόμοια πράγματα και σε άλλους αγώνες», είπε ο Νεβίλ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτοκίνητα της Hyundai «έγραψαν» τους τέσσερις καλύτερους χρόνους στην πρώτη ειδική, καθώς ο Ντάνι Σόρντο ήταν 0.9 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Σούνινεν, ενώ ο Οτ Τάνακ ήταν ένα δέκατο πίσω από τον χρόνο του Ισπανού.

Στο μεταξύ, ο Λάμπρος Αθανασούλας με Hyundai i20 N Rally 2 σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο από ελληνικής πλευράς με 2:02.4. «Ήταν πολύ ωραία. Ήθελα να πάω συγκρατημένα, αλλά μπροστά σε αυτό το πλήθος δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς», δήλωσε ο Αθανασούλας.

Στα αξιοσημείωτα της υπερειδικής συμπεριλαμβάνεται το ατύχημα που είχε ο Αντρέας Μίκελσεν. Ο Νορβηγός το… παράκανε στο άλμα, με αποτέλεσμα το Skoda του να χτυπήσει εμπρός αριστερά σε τσιμεντένιο στηθαίο στην επόμενη (δεξιά) στροφή, ενώ από την πρόσκρουση «δίπλωσε» ο τροχός και δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την ειδική. Αυτή η εξέλιξη επηρέασε και τους οδηγούς που «έτρεξαν» μετά τον Νορβηγό στην υπερειδική, καθώς σε δηλώσεις τους επισήμαναν ότι ήταν πιο… συντηρητικοί στην εμφάνισή τους.

Πάντως, ο Εσαπέκα Λάπι λίγο έλειψε να έχει την… τύχη του Μίκελσεν, αλλά η επαφή που είχε το Yaris του με το τσιμεντένιο στηθαίο πίσω αριστερά δεν ήταν τόσο σοβαρή, με αποτέλεσμα να συνεχίσει χωρίς προβλήματα την υπερειδική.

Σχετικά Άρθρα

Στο Συμβούλιο Υπουργών Ενέργειας της 13ης Δεκεμβρίου θα κριθεί το θέμα του πλαφόν

otavoice

Θανατηφόρα ασθένεια “θερίζει” υπεραιωνόβια πλατάνια, κατά μήκος του Σπερχειού

otavoice

Η Τζόρτζια Μελόνι «συγκρούεται» με τον Τύπο, ενώ κερδίζει τους Ιταλούς

otavoice

Ιταλία-Ίσκια: Αγνοούνται 11 άτομα, 1 νεκρή- Σε έκτακτη ανάγκη η περιοχή

otavoice

Ξιφασκία: «Χάλκινη» η Γκουντούρα στο Στρασβούργο

otavoice

Σεισμός 4,5 Ρίχτερ στην Καταβιά Ρόδου

otavoice