OTA VOICE
Πολιτική Ροή Ειδήσεων Γενική

O Απόστολος Γιούρης αποκλειστικά στο OTAVOICE

To μέλος του Δ.Σ του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών, Απόστολος Γιούρης άνοιξε την καρδιά του στο OTAVOICE και στον Βασίλη Περδικίδη και μίλησε για την μεγάλη αδυναμία του, για τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό και την Αυτοκίνηση!

Και τι δεν θα έδινε να μπορούσε να “κατεβάσει ρολά” και να φύγει 15 μέρες να κάνει δοκιμαστικά και να τρέξει σε ένα αγώνα. Ο “έρωτας” υπάρχει, η γνώση και η αντίληψη υπάρχουν, οι ικανότητες απ΄ ότι βλέπουμε στο Αυτοκινητοδρόμιο υπάρχουν. Χρόνος δεν υπάρχει και ο Απόστολος Γιούρης δεν μπορεί να αφήσει το λειτούργημα που υπηρετεί και τους ασθενείς του ούτε λεπτό.

“Βασίλη χαίρομαι που μιλάμε και μου δίνεις τη δυνατότητα να εκφράσω τις απόψεις μου. Οπωσδήποτε αποτελεί τιμή η επιλογή μου. Το ήθελα πολύ γι’αυτο και ουσιαστικά αυτοπροτάθηκα για να μπω στο Δ.Σ του Αυτοκινητοδρομίου. Μια θέση τιμητική αλλά με ευθύνες και φυσικά ΑΜΙΣΘΗ (σε αντίθεση με το τι πιστεύει ο κόσμος ) Δηλαδή ουσιαστικά βλέποντας και ζώντας από κοντά τη λειτουργία και τα «προβλήματα» του Αυτοκινητοδρομιου σαν επισκέπτης και αγωνιζόμενος θέλησα να εκφράσω τις προτάσεις αλλά και τα οποία παράπονα είχα και φυσικά ποιος καλύτερος τρόπος από το να συμμετέχεις στο συμβούλιο” ανέφερε στις πρώτες του δηλώσεις ο κ. Γιούρης και συνέχισε:

“Το παγκόσμιο Drift τείνει πλέον να γίνεΙ θεσμός για το Αυτοκινητοδρομιο μας και είναι εντυπωσιακό σαν θέαμα αλλά και πόλος έλξης κόσμου (αποδειξη η γεμάτη κερκίδα) και φυσικά αυτοί που πρέπει να έχουν τα εύσημα είναι η ΛΑΜΣ, ο πρόεδρος της Μάριος Ζίχναλης αλλά και όλα τα μέλη που βοηθούν τα μέγιστα καθώς και η ΟΜΑΕ”.

Η επιστήμη που υπηρετεί δεν αφήνει ελεύθερο χρόνο αλλά κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την διαρκή ενασχόληση με το Αυτοκίνητοδρομιο του. Τι έχει στο μυαλό για την αναβάθμιση του χώρου; Ποιες οι προτάσεις στο Δ.Σ.;

“Δυστυχώς η δουλειά μου είναι πολύ απαιτητική και όντως έχω ελάχιστο χρόνο να ασχοληθώ όσο θέλω Παρόλα αυτά ομολογώ ότι έχω εντυπωσιαστεί από τον διευθύνοντα σύμβουλο κ. Βασιλακίδη Θεοδωρο ο οποίος έχει αφιερώσει πολύ χρόνο και ενέργεια και μέσα στο πολύ σύντομο διάστημα αυτό έχει καταφέρει να δείξει σημαντικό έργο και πάντα με την πολύτιμη βοήθεια του κ. Γούνα και του κ.Ζιχναλη. Να μην ξεχάσω βέβαια το προσωπικό που χρόνια τώρα δίνει ότι μπορεί . Όταν με ρωτάνε τι έχω στο μυαλό μου και «έμπλεξα»,θεωρώ ότι το Αυτοκινητοδρομιο είναι ότι καλύτερο έχει ο νόμος Σερρων. Ένα έργο με τεράστια δυναμική και εξωστρέφεια με δυνατότητες να φέρει την πόλη στον ευρωπαϊκό χάρτη”.

Και συνεχίσει ο κ. Γιούρης λέγοντας: “Το όνειρο μου είναι απλό! Μια ασφαλής, καθαρή, όμορφα τακτοποιημένη πιστα με όλα τα facilities όπου οποίος την επισκέπτεται να χαίρεται οδήγηση αλλά και να διασκεδάζει και φεύγοντας να γίνεται ο καλύτερος διαφημιστής της πίστας και των Σερρών.  Επίσης θέλω να γίνει κέντρο συνεύρεσης μαθητών και σπουδαστών από όλη την Ευρώπη Και γιατί όχι και τον κόσμο μέσω του F1 schools και student.

Εντάξει αν πάμε μακριά θα ήθελα να γίνονται track days η ακόμη και αγώνες σχεδόν κάθε εβδομάδα. Θα ήθελα να γίνονται πανευρωπαϊκές η παγκόσμιες παρουσιάσεις αυτοκινήτων μοτοσικλετών και ελαστικών οργανωμένα σε μια μεγάλη αίθουσα εκδηλώσεων η να έρχονται εδώ για δοκιμές αυτοκινητοβιομηχανίες, κατασκευαστές μοτοσυκλετων , η ελαστικών να δοκιμάζουν ή ακόμη και να πραγματοποιούν με την ανάλογη σκηνοθεσία τις παρουσιάσεις των προϊόντων τους!
Φυσικά αυτά είναι σχέδιο όνειρο αλλά τρώγοντας έρχεται η όρεξη.

Στο ερώτημα, μετά από την οικονομική κρίση που προκάλεσε και ο covid, αν βλπέπει οικονομική ανάκαμψη στο Αυτοκινητόδρομιο, ο κ. Γιούρης τονίζει:

“Θεωρώ ότι μετά από 2 χρόνια πανδημίας οι πρώτες ενδείξεις είναι επιτέλους πολύ θετικές και για τις εκδηλώσεις και την προσέλευση του κόσμου αλλά και για τα οικονομικά του Αυτοκινητοδρομίου, κάτι το οποίο θα μας δώσει τη δυνατότητα να κάνουμε κάποιες βελτιώσεις και εργασίες αλλά και ανανέωση εξοπλισμού
Φυσικά για όνειρα όπως επέκταση paddocks η και της ίδιας της πίστας ,νέα κτίρια για στέγαση του F1 η και μουσείου ιστορικών αυτοκινήτων και μοτοσυκλέτας χρειάζεται χρηματοδότηση από προγράμματα η από την κεντρική κυβέρνηση (υπάρχει ενδιαφέρον)και φυσικά από σπόνσορες (ένα σημείο που είναι αλήθεια ότι υστερούμε αρκετά ) Όρεξη υπάρχει κύριε Περδικίδη διάθεση ναι, χρόνος από πλευρά μου λίγος ,αλλά υπάρχουν οι υπόλοιποι. Θεωρώ ότι αυτή η σύνθεση του διοικητικού συμβουλίου έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει το όνειρο του Αυτοκινητοδρομίου στο επόμενο επίπεδο Χρειαζόμαστε όμως λίγο χρόνο και υπομονή από τους πολίτες αλλά και από τους χρήστες της πίστας. Θα πρέπει επίσης να δώσουμε βάση και στην πιστα καρτ όπου ο Θοδωρής (Πορτοκαλής) με τον γιό του κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους και υπάρχουν και εκεί μεγάλες αγωνιστικές δυνατότητες”.

Τελειώνοντας το έλος του Δ.Σ του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών υπογραμμίζει: “Και κάτι τελευταίο πρέπει επιτέλους οι Σερραιοι να έρθουν να δουν και να μάθουν το Αυτοκινητοδρόμιο να μάθουν να οδηγούν με ασφάλεια και με επιθετική ασφάλεια να φρενάρουν σωστα και όταν πρέπει να επιταχυνουν χωρίς κίνδυνο άσχετα αν η σημερινή τεχνολογία και η εξέλιξη των οχημάτων που ηρθε μέσα από τους ΑΓΩΝΕΣ εξασφαλίζουν απεριόριστη ασφάλεια. Τέλος να μάθουν να σέβονται τους άλλους οδηγούς και τα προβλήματα που πιθανόν να έχουν.  Να έρθουν όλοι, όχι μόνο για καφέ και διασκέδαση αλλά για άθληση και ενημέρωση . Είναι λυπηρό να είμαστε το πολύ 10-15 πολίτες των Σερρων που συστηματικά μπαίνουν και μαθαίνουν τα οχήματά τους στις πίστες του Αυτοκινητοδρομίου”.

Σχετικά Άρθρα

Έντονη αντίδραση Σχοινά για την ευρωπαϊκή κατοχύρωση στο “turkaegean”

otavoice

ΗΠΑ: Απογοήτευση από τις συνομιλίες με τον Ιράν για τα πυρηνικά

otavoice

Διεθνής Αμνηστία: Έγκλημα πολέμου ο βομβαρδισμός θεάτρου στη Μαριούπολη

otavoice

Ο Ντράγκι επιστρέφει εσπευσμένα στην Ιταλία, λόγω εντάσεων με το Κίνημα 5 Αστέρων

otavoice

Μπόρις Τζόνσον: «Δεν είναι η σωστή στιγμή» για δημοψήφισμα στη Σκωτία

otavoice

Άμεση αντίδραση από την Ουκρανία, διακόπτει τις διπλωματικές σχέσεις της με τη Συρία

otavoice