OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι Ροή Ειδήσεων ΟΤΑ

Δ.Λυκόβρυσης-Πεύκης: Θετικά πρώτα δείγματα της νέας πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών

Ικανοποιητική είναι η ανταπόκριση των δημοτών στη χρήση της νέας πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης, ήδη από τους πρώτους δύο μήνες της εφαρμογής της.

Ανανεωμένη και με έμφαση στην απλότητα και στην ευκολία χρήσης, η νέα πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών είναι έτσι σχεδιασμένη, ώστε να διευκολύνει τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων που καταθέτουν οι πολίτες για τις υπηρεσίες του Δήμου που τους αφορούν.

Η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα σε όλους να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για άδειες, πιστοποιητικά ή άλλες υπηρεσίες, ακολουθώντας ελάχιστα βήματα. Το μόνο που απαιτείται να κάνουν, είναι να συμπληρώσουν στη σχετική φόρμα τα απαραίτητα στοιχεία, να ανεβάσουν τα απαιτούμενα έγγραφα και μπορούν να υποβάλλουν την αίτησή τους εύκολα και γρήγορα! Επιπλέον, μέσω τις πλατφόρμας, οι δημότες έχουν την δυνατότητα να παρακολουθούν την πορεία της αίτησής τους, να λαμβάνουν μηνύματα και ενημερώσεις για την εξέλιξή της, καθώς και να επικοινωνούν με τους αρμόδιους φορείς, εύκολα και αποτελεσματικά!

Ήδη από την έναρξη της νέας εφαρμογής δεκάδες δημότες έχουν αξιοποιήσει τη νέα εφαρμογή και έχουν καταθέσει αιτήσεις, μέσω της πλατφόρμας για ζητήματα και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. Ο κύριος όγκος των αιτημάτων αφορά στις γενικές αιτήσεις, οι οποίες αναφέρονται κυρίως σε ζητήματα καθημερινότητας, ενώ σημαντικός είναι ο αριθμός των αιτήσεων που αφορούν βεβαιώσεις μονίμου κατοικίας, αιτήσεις εγκρίσεων νέων καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, μεταδημοτεύσεις λόγω γάμου ή διετούς κατοικίας κ.α.

Μπείτε στην ιστοσελίδα του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης, ακολουθήστε το σύνδεσμο https://likovrisipefki.e-services24.gr/ και συνδεθείτε στη νέα εποχή στο Δήμο Λυκόβρυσης – Πεύκης, όπου η ψηφιακή εξυπηρέτηση είναι στο επίκεντρο!

Ο δήμαρχος Λυκόβρυσης – Πεύκης, Μάριος Ψυχάλης, δηλώνει σχετικά:

«Η αξιοποίηση κάθε δυνατού εργαλείου για την ψηφιακή εξυπηρέτηση των πολιτών και, κατά συνέπεια, τη μείωση του χρόνου διευθέτησης των αιτημάτων τους, είναι πολύ ψηλά στις προτεραιότητές μας. Αν θέλουμε να είμαστε χρήσιμοι και ουσιαστικοί, οφείλουμε να ακολουθήσουμε τις επιταγές της εποχής και να μπούμε δυναμικά σε ένα άλλο, σύγχρονο μοντέλο διοίκησης και εξυπηρέτησης.

Η πλατφόρμα ψηφιακών πιστοποιητικών του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης δημιουργήθηκε, χρησιμοποιώντας τα πιο σύγχρονα εργαλεία, δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες για ακόμα πιο άμεση πρόσβαση στις υπηρεσίες μας. Όμως, δεν σταματούμε εκεί, αλλά θα συνεχίσουμε την προσπάθεια ψηφιοποίησης των υπηρεσιών μας.

Τις επόμενες μέρες, θα ενταχθεί στην πλατεία των ψηφιακών αιτήσεων, η διαδικασία εγγραφής στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς, ενώ σύντομα θα προστεθεί και μια νέα, σύγχρονη και εξαιρετικά αποτελεσματική εφαρμογή για την επίλυση των ζητημάτων της καθημερινότητας των πολιτών.

Ευχαριστώ θερμά την υπηρεσία και το προσωπικό που εργάζονται για αυτή τη μετάβαση του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης στη νέα ψηφιακή εποχή, Καλώ όλους τους δημότες μας, να επισκεφθούν την ιστοσελίδα μας και να αξιοποιήσουν όλες τις νέες εφαρμογές που παρέχονται!»

Σχετικά Άρθρα

Δ. Ορεστιάδας: Ψήφισμα ΔΣ υπέρ των εργαζομένων συμβασιούχων στο ΚΥΤ Φυλακίου

otavoice

Η ΚΕΔΕ προχωρά σε αίτηση αναστολής είσπραξης του τέλους ταφής απορριμμάτων- Ψήφισμα για Γάζα

otavoice

«Μαθητικό Φεστιβάλ 2024» του Δήμου Αιγάλεω

otavoice

Π.Δ.Ε: Συνεργασία Περιφέρειας και Δήμων για τη συμμετοχή στην 88η Δ.Ε.Θ.

otavoice

Τάσος Μαυρίδης: Θα εργαστώ σκληρά στην ΕΕΤΑΑ ΑΕ, υπηρετώντας την πατρίδα και τους πολίτες

otavoice

Δ.Αμαρουσίου: Σε αναζήτηση χρηματοδοτικού εργαλείου για την απόκτηση του χώρου της Κεραμικής

otavoice