OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι Ροή Ειδήσεων ΟΤΑ

Η δράση “ACTION IN GREECE” στον Δήμο Κατερίνης

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ

Ο Δήμος Κατερίνης προσκαλεί τους τοπικούς φορείς τουρισμού, γαστρονομίας και πολιτισμού καθώς και συλλόγους και επαγγελματίες τουρισμού & γαστρονομίας σε ενημερωτική εκδήλωση με θέμα την παγκόσμια κινηματογραφική, πολυεπίπεδη και πολυμορφική δράση ACTION IN GREECE.

Η ενημερωτική εκδήλωση την οποία συντονίζει η Αντιδημαρχία Τουρισμού θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 22 Μαρτίου και ώρα 17.30 στο Πνευματικό Κέντρο Δ. Κατερίνης (1ος όροφος) με κεντρική ομιλήτρια την κ. Σοφία Στάμου, Πρόεδρο του Ομίλου Sigma Media Group. Την εκδήλωση θα προλογίσει η κ. Ισιδώρα Τραχυλίδου, μέλος της επιτροπής του Ανθολογίου της Ελληνικής Γαστρονομίας.

H Αντιδημαρχία Τουρισμού Δ. Κατερίνης έκρινε ορθό να πραγματοποιήσει συνολική ενημέρωση τοπικών επιχειρηματιών, συλλόγων και φορέων μετά από πρόταση που δέχθηκε από την εταιρεία Sigma Media Group, η οποία επιθυμεί να συμπεριλάβει τον τουριστικό προορισμό της Πιερίας σε project που βρίσκονται κάτω από το brand name της δράσης Action in Greece.

 

Τι είναι η δράση ACTION IN GREECE?

Η ACTION IN GREECE είναι η παγκόσμια δράση η οποία κινηματογραφεί την Ελλάδα  από το 2015  , με στόχο την ανάδειξη της αθέατης πλευράς της. Επικεντρώνεται σε ήθη, έθιμα, λαογραφία, παράδοση, θρησκευτικό τουρισμό, εναλλακτικό τουρισμό, γαστρονομία, ιστορία, επιστήμες, καταδυτικά πλάνα, εναέρια πλάνα, μυθολογία και πολλές ακόμη θεματολογίες. Η Sigma Productions  οργώνει τους τόπους εξονυχιστικά και  αποτυπώνει  την σύγχρονη Ελλάδα ως ιδανικό προορισμό για 365 ημέρες τον χρόνο.

Η δράση Action In Greece τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ, του Υπουργείου Μακεδονίας και Θράκης, Περιφερειών και Δήμων, Επιμελητηρίων, του Εθνικού Επιμελητηριακού Δικτύου Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών, του ΕΟΑΕΝ, της Unesco Πειραιώς και Νήσων και των Τουριστικών Οργανισμών και άλλων φορέων.

Το brand ACTION IN GREECE εμπεριέχει τα εξής project σε ανάπτυξη:

1. ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ  2. ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΓΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Έως σήμερα έχουν κινηματογραφηθεί οι τουριστικοί προορισμοί: Σαντορίνη, Χαλκιδική, Σύρος, Κύθηρα και Καλάβρυτα ενώ η παγκόσμια δράση του Action In Greece με τα επιμέρους project επιδιώκει την ανάδειξη όλων των συγκριτικών πλεονεκτημάτων περιοχών της Ελλάδας με επίκεντρο την Γαστρονομία, τα εξαιρετικά πιάτα των ντόπιων μαγείρων και τα ιδιαίτερα τοπικά προϊόντα τουριστικών προορισμών.

Συγκεκριμένα

Τον Ιανουάριο του 2022 έγιναν τα εγκαίνια της εκκίνησης μιας μεγάλης και πολύ σημαντικής πολύπλευρης δραστηριότητας . Αφορά στην Ελληνική Γαστρονομία , κάτω απ΄ την Παγκόσμια οικογένεια του brand της δράσης Action In Greece.

Το Action In Greece ανακοίνωσε τη δημιουργία του ΑΝΘΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ απ το Α έως το Ω, που αποτελεί έναν σημαντικό οδηγό γεύσης και ποιότητας που επιβραβεύει Ελληνικά προϊόντα, παραγωγούς, εστιατόρια, οινοποιεία, ποτοποιεία , υγιεινή διατροφή , Αρχαιοελληνική διατροφή και συνταγές, Έλληνες chef και pastry chef , επιχειρήσεις που αφορούν την εστίαση, ζαχαροπλαστεία, ζαχαροτεχνεία, catering, καινοτόμες ιδέες σίτισης και προώθησης της Ελληνικής Γαστρονομίας, βιβλία γεύσης και συνταγών καθώς και βιβλία ιστορίας της μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής τέχνης, παραδοσιακές τεχνικές μαγειρέματος της γιαγιάς, τοπικά έθιμα γιορτινών πιάτων, αξιόλογες τεχνολογικές αναλύσεις τροφίμων, διατροφική αξία πιάτων και γλυκισμάτων, πρότυπες παρουσιάσεις συσκευασιών τροφίμων και σερβιριζόμενων πιάτων, γυναικείους συλλόγους που εστιάζουν στην παραγωγή προϊόντων, κοινωνικές συνεταιριστικές επιχειρήσεις που ασχολούνται με τη διατροφή, εταιρείες που ασχολούνται με την χονδρική πώληση, τοπικές εκδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα που προωθούν τη γεύση και πάνω απ΄ όλα την ειλικρινή και έντιμη στάση επιχειρήσεων που ασχολούνται με τα τρόφιμα.

Το ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΓΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ  γίνεται  σε επιλεγμένες περιοχές σε όλη την Ελλάδα , κάτω απ΄το brand name  της Παγκόσμιας κινηματογραφικής, πολυεπίπεδης και πολυμορφικής δράσης ACTION IN GREECE.

Εξειδικευμένη ομάδα που αποτελείται από 3-4 μέλη επισκέπτεται τον τόπο, γνωρίζει από κοντά τους εκπροσώπους γαστρονομίας και δημιουργεί μια έρευνα επάνω στις δυνατότητες του τόπου να χαρακτηριστεί ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ .

Όλοι οι εκπρόσωποι της γαστρονομίας μπορούν να συμμετέχουν στην έρευνα , φιλοξενώντας την επιτροπή και μπορούν να βοηθήσουν  στο έργο της , ώστε να καταγραφεί κάθε πτυχή που αφορά στη γαστρονομία, στον συγκεκριμένο τόπο  με σκοπό την  Πανελλήνια  και  Παγκόσμια Προώθηση επιχειρήσεων εστίασης , κάθε είδους γεύσης, snacks, φαγητού, γλυκού και καφέ συν τα συναφή καθώς και καλλιεργητών, παραγωγών, οινοποιών, μεταποιητών, ξενοδοχείων και πρότυπων χώρων ψυχαγωγίας.

 

Εξωστρέφεια και δικτύωση

Όπως σημειώνει η αρμόδια αντιδήμαρχος Μαρία Τερζίδου: «Συνεχής στόχος μας είναι η ανάδειξη όλων των προτερημάτων του τουριστικού μας προορισμού. Η γαστρονομία και ο πολιτισμός αποτελούν ισχυρά «εργαλεία» για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της περιοχής μας. Η εξωστρέφεια και η δικτύωση αποτελούν σημαντικό κομμάτι της υπηρεσίας που επιτελούμε για αυτό και δεχόμενοι την πρόταση από την Πρόεδρο του Ομίλου Sigma Media Group,κ. Σοφία Στάμου, κρίναμε απαραίτητο να συντονίσουμε μία διευρυμένη συνάντηση προκειμένου να υπάρξει άμεση ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου από την Πιερία από τους καθ’ ην αρμόδιους της δράσης Action In Greece.

Μέσα από τον διάλογο και την διάδραση δημιουργούνται θαύματα. Ανήκουμε σε μία ποιοτικά πλούσια περιοχή της Ελλάδας και η ανάπτυξη της συμμετοχικότητας σε ευρέως αναγνωρισμένες δράσεις μπορούν να εκτοξεύσουν την τουριστική εικόνα μας πέρα από πολλά σύνορα.»

Σχετικά Άρθρα

Δ.Βριλησσίων: Η κομποστοποίηση πάει… σχολείο!

otavoice

Δ.Δέλτα: Ψηφίστηκε ο Προϋπολογισμός για το 2024

otavoice

Στον Δήμαρχο Χανίων Π. Σημανδηράκη, ο Πρέσβης του Βελγίου M. Calcoen

otavoice

Π.Ι.Ν: Συνάντηση Α.Δήμου και Γ.Ζήκου με τον Περιφερειακό Δ/ντή Εκπαίδευσης Ι.Ν.

otavoice

Την επέκταση του Μετρό ζητούν Δήμαρχος Νίκαιας-Αγ.Ι.Ρέντη και Πρύτανης ΠΑΠΕΙ

otavoice

Κ. Τζιούμης: «Μπαίνουμε στον τουριστικό χάρτη και πρέπει να το υποστηρίξουμε τα επόμενα χρόνια»

otavoice