Την κατανόηση των πολιτών ζητά ο Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης καθώς οι υπηρεσίες λειτουργούν με περιορισμένο προσωπικό

Λόγω αυξημένων κρουσμάτων covid -19

Λόγω αυξημένων κρουσμάτων covid -19 σε εργαζομένους τόσο στις διοικητικές υπηρεσίες, όσο και στο εργατοτεχνικό προσωπικό, ο Δήμος Λυκόβρυσης- Πεύκης λειτουργεί τις τελευταίες ημέρες με περιορισμένο ανθρώπινο δυναμικό, ζητούμε λοιπόν την κατανόηση των πολιτών για το επόμενο χρονικό διάστημα.

Ο Δήμος εφαρμόζει τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα και τη νομοθεσία και έχει πρωταρχικό στόχο την προστασία της υγείας εργαζομένων και πολιτών, ενώ τις τελευταίες εβδομάδες έχει προχωρήσει σε απολύμανση των χώρων στις δημοτικές υπηρεσίες.

Υπενθυμίζεται ότι, στο πλαίσιο της εφαρμογής των  μέτρων για την προστασία των πολιτών και των εργαζομένων στο χώρο εργασίας και τον περιορισμό της διασποράς του Covid-19, από την Παρασκευή 31/12/2021 η εξυπηρέτηση των πολιτών από τις Υπηρεσίες του Δήμου γίνεται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Οι πολίτες που επιθυμούν να προσέλθουν σε υπηρεσίες του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης για να διεκπεραιώσουν υποθέσεις τους,  μπορούν εύκολα να κλείνουν το ραντεβού τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://likovrisipefki.irantevou.gr Συγκεκριμένα, ο ενδιαφερόμενος πολίτης  κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet που διαθέτει, μπορεί να επιλέγει την υπηρεσία για την οποία θέλει να εξυπηρετηθεί, να ενημερώνεται για τα έγγραφα ή τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να έχει μαζί του και να διευκρινίζει χρήσιμες πληροφορίες.

Οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν επίσης  με τη γραμμή του Δημότη στο  τηλέφωνο 15323 και 210 6145130 και μέσω της εφαρμογής Citify: www.citifyapp.com Επιπλέον, για αλλαγές στα ισχύοντα μέτρα οι πολίτες καλούνται να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα του Δήμου www.likovrisipefki.gr   και τη σελίδα του facebook: «Δήμος Λυκόβρυσης- Πεύκης».




Σχολιάστε