Ο Δήμος Σαρωνικού στην πρώτη γραμμή, για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της κακοκαιρίας «Ελπίς»

Ο Δήμος Σαρωνικού από την έναρξη της κακοκαιρίας και της χιονόπτωσης που έπληξε την περιοχή, βρέθηκε στην πρώτη γραμμή αντιμετώπισης των προβλημάτων επιστρατεύοντας προσωπικό και όλα τα μηχανήματα έργου.

Όλες οι ενέργειες οργανώθηκαν γύρω από τρείς βασικούς πυλώνες προτεραιότητας, με την Πολιτική Προστασία να διαδραματίζει κεντρικό, συντονιστικό ρόλο. Πρώτος πυλώνας ήταν να παραμείνουν ανοιχτοί οι κεντρικοί δρόμοι, δεύτερος να παραμείνει ανοιχτό και λειτουργικό το Κέντρο Υγείας Καλυβίων και τρίτος να είναι ανοιχτά τα τηλεφωνικά κέντρα στον δήμο και τις δημοτικές κοινότητες, ώστε να υπάρχει άμεση ενημέρωση και παρέμβαση στα κατά τόπους προβλήματα.

Αναλυτικά, η έγκαιρη προμήθεια επαρκούς ποσότητας αλατιού και οι συνεχείς επιχειρήσεις διάνοιξης των δρόμων από τα μηχανήματα έργου είχαν ως αποτέλεσμα όλες οι κεντρικές οδικές αρτηρίες να κρατηθούν ανοιχτές. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον Κουβαρά, στο Πανόραμα Σαρωνίδας και στο Θυμάρι Παλαιάς Φώκαιας, καθώς και στις κατοικημένες περιοχές που βρίσκονται σε υψόμετρο.

Την ίδια στιγμή δόθηκε προτεραιότητα στη στήριξη του Κέντρου Υγείας Καλυβίων, το οποίο παρέμεινε χωρίς ρεύμα για δυο ολόκληρες ημέρες. Πολλοί ασθενείς που έχριζαν ιατρικής περίθαλψης και είχαν αποκλειστεί από τα χιόνια αλλά και προσωπικό του Κέντρου Υγείας που επίσης ήταν αποκλεισμένο, μεταφέρθηκαν με αυτοκίνητα του Δήμου στο Κέντρο Υγείας, στο οποίο είχε πραγματοποιηθεί ρίψη αλατιού ώστε να παραμένει διαρκώς προσβάσιμο.

Ταυτόχρονα, το προσωπικό ασφαλείας στον Δήμο και σε όλες τις δημοτικές κοινότητες απαντούσε στα τηλεφωνικά κέντρα που παρέμειναν ανοιχτά ώστε οι πολίτες να έχουν ένα σημείο αναφοράς. Μέσα σε τόσο αντίξοες συνθήκες, ήταν απαραίτητο τα μηνύματα να καταγράφονται και να πραγματοποιούνται άμεσες παρεμβάσεις όπου ήταν απαραίτητο.

Υπήρξαν, ως γνωστό, τεράστια προβλήματα με την ηλεκτροδότηση με αποτέλεσμα να τεθούν σε κίνδυνο οι ίδιες οι ζωές των πολιτών από το δριμύ ψύχος. Παρά τις συνεχείς προσπάθειες του Δήμου, στάθηκε αδύνατο να υπάρξει επικοινωνία με τους υπευθύνους του ΔΕΔΔΗΕ που δεν είχαν μεριμνήσει τη στιγμή της κρίσης να διατηρήσουν ανοιχτούς τους διαύλους επικοινωνίας με τους πολίτες και τις αρμόδιες αρχές.

Για τον λόγο αυτό ο Δήμαρχος Σαρωνικού, Πέτρος Φιλίππου, υπέβαλε την Παρασκευή 28/1, μηνυτήρια αναφορά κατά της διοίκησης και των υπευθύνων της ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ.

Αναφερόμενος στη δράση του Δήμου Σαρωνικού κατά τις προηγούμενες κρίσιμες ημέρες, ο Δήμαρχος Πέτρος Φιλίππου υπογράμμισε: «Θεωρώ υποχρέωση μου να ευχαριστήσω όλο το προσωπικό του δήμου που μας στήριξε στις δύσκολες στιγμές, ιδιαίτερα δε την Πολιτική Προστασία, που σήκωσε το βάρος της κρίσης και με παρεμβάσεις έδωσε λύσεις σε σημαντικά προβλήματα. Θέλω επίσης να
ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου αντιδημάρχους, δημοτικούς συμβούλους και προέδρους κοινοτήτων που όλες τις δύσκολες ημέρες δεν έλειψαν στιγμή από τις θέσεις τους υπηρετώντας τους πολίτες».

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ, ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ




Σχολιάστε