OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι

Άνοιγμα της Ρόδου στην τουριστική αγορά της Κίνας

Με στόχο τη δυναμική προβολή και προώθηση της Ρόδου στην τουριστική αγορά της Κίνας ως μοναδικού τουριστικού προορισμού με ευρύ πεδίο δραστηριοτήτων και μοναδικών εμπειριών – «unique experiences» – για κάθε target group και με αιχμή του δόρατος τον γαμήλιο τουρισμό, μετά και το άκρως πετυχημένο διεθνές συνέδριο γάμων που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες στο νησί, ολοκληρώθηκαν χθες οι εργασίες της διαδικτυακής συνάντησης “2021 Greece – China Virtual Travel B2B Roadshow”, στην οποία συμμετείχε η Ρόδος μέσω της Διεύθυνσης Τουρισμού Δήμου Ρόδου με τον αντιδήμαρχο Τουρισμού Αθανάσιο Βυρίνη, τον ειδικό σύμβουλο σε θέματα Τουρισμού και Πολιτισμού Δημάρχου Ρόδου Σάββα Πάττα ως εκπροσώπου του νησιού στη συνάντηση, καθώς και τον προϊστάμενο του Τμήματος Προβολής και Προώθησης της Διεύθυνσης Τουρισμού Κώστα Χατζίκο. 

Τη συνάντηση “2021 Greece – China Virtual Travel B2B Roadshow”  διοργάνωσε ο ΕΟΤ από τις 22-25 Νοεμβρίου 2021, στο πλαίσιο του Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας – Κίνας και στην οποία συμμετείχαν από την Ελλάδα, η Ρόδος, η  Πάτμος κι ορισμένα νησιά των Κυκλάδων.

Οι εκπρόσωποι του Δήμου Ρόδου είχαν, καθ΄ όλη τη διάρκεια της συγκεκριμένης δράσης, B2B διαδικτυακές συναντήσεις με ταξιδιωτικούς πράκτορες και πρακτορεία της Κίνας που διοργανώνουν και γάμους, με πολλούς εξ αυτών να θέλουν να γνωρίσουν την Ρόδο προκειμένου να την προωθήσουν ως έναν προορισμό και για την διεξαγωγή γάμων. Οι Κινέζοι ενδιαφέρονται πολύ  για τους γάμους.

Οι τουριστικοί πράκτορες της Κίνας ενημερώθηκαν επίσης για το νέο εξειδικευμένο site για πολιτικούς γάμους το www.rhodescivilweddings.gr που ετοιμάζει ο Δήμος Ρόδου, ενώ παράλληλα λειτουργεί το υφιστάμενο στην ενότητα «πολιτικοί γάμοι». Αξίζει να σημειωθεί ότι στο νέο site  του Δήμου Ρόδου μπορεί να δει κανείς και τις 52 τοποθεσίες της Ρόδου που προτείνονται για τέλεση γάμου και φυσικά αναφέρονται όλα τα διαδικαστικά που αφορούν την τελετή και τα οποία μπορεί να κλείσουν διαδικτυακά οι ενδιαφερόμενοι. 

Η Ρόδος με τη Λίνδο, τη Φιλέρημο, τις Πηγές Καλλιθέας και άλλες τοποθεσίες,   είναι στις κορυφαίες προτιμήσεις των ξένων επισκεπτών για τέλεση γάμων ή εναλλακτικά ιδανικός προορισμός για το γαμήλιο ταξίδι στην περίπτωση που το ζευγάρι επιλέξει άλλον προορισμό της χώρας μας, όπως η Σαντορίνη, για την τέλεση του μυστηρίου. 

«Ως Διεύθυνση Τουρισμού τους παρείχαμε τόσο μέσω βιντεοκλήσεων όσο και  ψηφιακά, πλούσιο πληροφοριακό υλικό για την Ρόδο, τα αξιοθέατα, την ιστορία και τον πολιτισμό αιώνων του νησιού, καθώς και τις εμπειρίες και τις  δραστηριότητες που μπορεί να έχουν οι τουρίστες από την Κίνα που θα επισκεφθούν τη Ρόδο» ανέφερε ο αντιδήμαρχος κ. Βυρίνης. 

Παράλληλα υπογράμμισε τη σπουδαιότητα της συνεργασίας των δύο πλευρών, εστιάζοντας στον πολιτισμό και την ιστορία χιλιετιών που έχουν οι δύο χώρες, ενώ αναφέρθηκε στο γεγονός ότι η Ρόδος ως σταυροδρόμι πολιτισμών και με ιστορία 4000 χρόνων διαθέτει πλήθος μνημείων που αποτυπώνουν την ιστορία της στο διάβα των αιώνων, όπως η Μεσαιωνική Πόλη, Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Unesco από το 1988. 

Για την τουριστική  στρατηγική του Δήμου Ρόδου προς την κατεύθυνση του ανοίγματος σε νέες τουριστικές αγορές εκτός Ευρώπης, αναφέρθηκε ο σύμβουλος κ. Πάττας λέγοντας: 

«Ένα από τα στοιχεία τα οποία υπενθύμισε με πολύ έντονο τρόπο η πανδημία, είναι ότι όσο πιο ευρύ και διαφοροποιημένο είναι το μείγμα των χωρών από τις οποίες προέρχονται οι επισκέπτες ενός τουριστικού προορισμού, τόσο ευκολότερα μπορούν να μειωθούν οι κλυδωνισμοί που προκύπτουν από μία παγκόσμια κρίση είτε οικονομική είτε υγειονομική. Για το λόγο αυτό η στρατηγική μας είναι, η στοχευμένη παρουσία της Ρόδου σε εκθέσεις, διαδικτυακές συναντήσεις και δράσεις που απευθύνονται στις χώρες που αποτελούν παραδοσιακούς πελάτες του νησιού, αλλά και το άνοιγμα σε νέες για μας τουριστικά αγορές, οι οποίες έχουν πολλές δυνατότητες  και μπορούν να συνεισφέρουν σημαντικά στην αύξηση της τουριστικής ζήτησης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί βεβαίως η Κίνα».

Το κλείσιμο των εργασιών της διαδικτυακής συνάντησης “2021 Greece – China Virtual Travel B2B Roadshow”  βρήκε ικανοποιημένες όλες τις πλευρές και έφερε σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των εκπροσώπων του Δήμου Ρόδου  σημαντικά αποτελέσματα και οφέλη για τη Ρόδο, καθώς τέθηκαν οι βάσεις για στενή συνεργασία μεταξύ Ρόδου και Κίνας, με στόχο την προώθηση του τουρισμού, (εμπειρίες, δραστηριότητες, γαμήλιος τουρισμός) και  την ανάπτυξη δράσεων στον τομέα του πολιτισμού. 

Είναι γεγονός ότι οι Κινέζοι είναι λάτρεις της ιστορίας και του πολιτισμού της χώρας μας, τρέφουν μεγάλο θαυμασμό και σεβασμό για τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό  και οι εκπρόσωποι του τουρισμού που συμμετείχαν στην συνάντηση ενδιαφέρθηκαν και  για τον πολιτισμό του νησιού, καθώς η Ρόδος παραμένει για τους Κινέζους σημαντικός ιστορικός και πολιτιστικός προορισμός. 

Οι Κινέζοι εξεδήλωσαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις προτάσεις που κατέθεσε η Διεύθυνση Τουρισμού Δήμου Ρόδου, με τα στελέχη της να προσκαλούν τους εκπροσώπους τον πρακτορείων, να επισκεφθούν την Ρόδο προκειμένου, να γνωρίσουν καλύτερα τον προορισμό και να μπορούν να προωθήσουν το νησί πιο αποτελεσματικά. 

Να υπενθυμίσουμε ότι ο Πρόεδρος της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας Σι Τζι Πινγκ έχει επισκεφθεί το νησί μας.   

Να τονιστεί, τέλος, ότι η Ρόδος βρίσκεται ανάμεσα στις πενήντα και πλέον πόλεις του κόσμου που υπέγραψαν Σύμφωνο Συνεργασίας Τουριστικών Πόλεων που εστιάζει σε θέματα κοινής συνεργασίας και δίνει ώθηση στην αναπτυξιακή πορεία τους. 

Σχετικά Άρθρα

Ν. Χαρδαλιάς: «640 εκατ. ευρώ από την Περιφέρεια για την ενίσχυση των ευάλωτων συμπολιτών μας»

otavoice

Φωτιά σε παιδική χαρά καταγγέλλει ο Δήμος Χαλκιδέων

otavoice

Με οργανωτική επιτυχία η γιορτή του βόλλευ Κ20 Κοριτσιών στην Κατερίνη

otavoice

Συνάντηση Δημάρχου Σαρωνικού με τον Υφυπουργό Περιβάλλοντος

otavoice

Δ. Σερρών: Σύμβαση για την αδειοδότηση των 12 Δημοτικών παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών

otavoice

Η Πάτρα αποκτά ουσιαστική πρόσβαση στο Παναχαϊκό όρος

otavoice