Δήμος Θεσσαλονίκης: Δεκαεπτά νέες ψηφιακές υπηρεσίες από δημοτολόγιο και ληξιαρχείο

Διευρύνει διαρκώς τις ψηφιακές υπηρεσίες τις οποίες προσφέρει ο Δήμος Θεσσαλονίκης, διευκολύνοντας -και ιδιαίτερα εν τω μέσω της υγειονομικής κρίσης- την εξυπηρέτηση των πολιτών από απόσταση, με ταχύτητα και ασφάλεια.

Στο εξής οι πολίτες που συναλλάσσονται με τις νευραλγικές υπηρεσίες δημοτολογίου και ληξιαρχείου θα μπορούν να διεκπεραιώνουν ηλεκτρονικά ακόμη δεκαεπτά υποθέσεις τους, που έρχονται να προστεθούν στις δώδεκα ψηφιακές υπηρεσίες που ήδη παρέχονται από τα συγκεκριμένα τμήματα.

“Με 29, πλέον, ψηφιακές υπηρεσίες και αυτές μόνον από τα Τμήματα Δημοτολογίου και Ληξιαρχείου της Διεύθυνσης Διαφάνειας και Εξυπηρέτησης Δημοτών βάζουμε τέλος στις ουρές και στις άσκοπες μετακινήσεις και αναβαθμίζουμε το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουμε στους πολίτες”, ανέφερε σχετικά ο Αντιδήμαρχος Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Μεταναστευτικής Πολιτικής Γιώργος Αβαρλής, τονίζοντας ότι η μετάβαση του Δήμου Θεσσαλονίκης στην ψηφιακή εποχή αποτελεί στρατηγική επιλογή για τη Διοίκηση του Κωνσταντίνου Ζέρβα.

Οι 17 νέες ψηφιακές υπηρεσίες είναι οι εξής:

Α. Τμήμα Δημοτολογίου
1. Δήλωση διεύθυνσης κατοικίας για τους εκλογικούς καταλόγους
2. Υποβολή αίτησης αλλαγής εκλογικού διαμερίσματος δημοτών
3. Υποβολή αίτησης εγγραφής στους ειδικούς καταλόγους ετεροδημοτών
4. Υποβολή αίτησης διαγραφής από τους ειδικούς καταλόγους ετεροδημοτών
5. Υποβολή αίτησης μεταδημότευσης λόγω συνεχούς διετούς κατοικίας στον Δήμο Θεσσαλονίκης
6. Υποβολή αίτησης μεταδημότευσης συζύγων, όταν ο ένας είναι δημότης του Δήμου Θεσσαλονίκης
7. Υποβολή αίτησης μεταδημότευσης λόγω ανάκτησης της αρχικής δημοτικότητας στον Δήμο Θεσσαλονίκης
8. Υποβολή αίτησης διόρθωσης τόπου γέννησης
9. Υποβολή αίτησης εγγραφής στα δημοτολόγια του Δήμου Θεσσαλονίκης λόγω απόκτησης ελληνικής ιθαγένειας
10. Υποβολή αίτησης έκδοσης άδειας πολιτικού γάμου ελλήνων πολιτών κατοίκων του Δήμου Θεσσαλονίκης
11. Υποβολή αίτησης έκδοσης άδειας πολιτικού γάμου ελλήνων πολιτών κατοίκων της αλλοδαπής οι οποίοι είναι δημότες του Δήμου Θεσσαλονίκης
12. Υποβολή υπεύθυνης δήλωσης του Ν. 1599/86 για την κατάρτιση του στρατολογικού πίνακα.

Β. Τμήμα Ληξιαρχείου
13. Έλεγχος δικαιολογητικών για καταχώρηση λύσης γάμου σε Λ.Π. γάμου
14. Έλεγχος δικαιολογητικών για καταχώρηση δικαστικής αναγνώρισης τέκνου σε Λ.Π. γέννησης
15. Έλεγχος δικαιολογητικών για καταχώρηση ιθαγένειας σε Λ.Π. γέννησης ή γάμου
16. Έλεγχος δικαιολογητικών για καταχώρηση υιοθεσίας ενηλίκου σε Λ.Π. γέννησης
17. Έλεγχος δικαιολογητικών για καταχώρηση προσβολής πατρότητας σε Λ.Π. γέννησης.
Το σύνολο των υπηρεσιών παρέχονται από την ιστοσελίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης στη διεύθυνση: https://opengov.thessaloniki.gr/opengov/eservices/citizens/. Η είσοδος στη διαδικτυακή υπηρεσία γίνεται με τη χρήση διαπιστευτηρίων (κωδικών) TAXISnet και τη συνεργασία του Κέντρου Διαλειτουργικότητας (ΚΕΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, μέσω του οποίου γίνεται η αυθεντικοποίηση των χρηστών και η μεταφορά των στοιχείων τους στην ψηφιακή αίτηση που υποβάλλεται στις υπηρεσίες του Δήμου, χωρίς να χρειάζεται οποιαδήποτε επιπλέον εγγραφή του χρήστη ή ενεργοποίηση οποιουδήποτε λογαριασμού.

Σημειώνεται ότι τα Τμήματα Δημοτολογίου και Ληξιαρχείου της Διεύθυνσης Διαφάνειας και Εξυπηρέτησης Δημοτών του Δήμου Θεσσαλονίκης ήδη από τη 13η Ιουλίου 2020 παρέχουν στους πολίτες τις ακόλουθες δώδεκα ψηφιακές υπηρεσίες:

Α. Πιστοποιητικά Δημοτολογίου:
1. Πιστοποιητικό Γέννησης
2. Πιστοποιητικό Εντοπιότητας
3. Πιστοποιητικό Ιθαγένειας
4. Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης
5. Πιστοποιητικό Μητρώου Αρρένων
6. Πιστοποιητικό Εγγυτέρων Συγγενών
7. Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας

Β. Αντίγραφα Ληξιαρχικών Πράξεων:
8. Ληξιαρχική Πράξη Θανάτου
9. Ληξιαρχική Πράξη Συμφώνου Συμβίωσης
10. Ληξιαρχική Πράξη Γάμου
11. Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης

Γ. Τμήμα Ληξιαρχείου
12. Λύση Γάμου

Μέσα από τις ψηφιακές υπηρεσίες του ο Δήμος Θεσσαλονίκης αξιοποιεί τις δυνατότητες που δίνουν οι νέες τεχνολογίες, υλοποιεί λύσεις που βελτιώνουν ακόμη περισσότερο τις παρεχόμενες υπηρεσίες του προς τους πολίτες και διασφαλίζει τη συνέχεια και τη διαθεσιμότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας του κορωνοϊού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΕΔΩ 




Σχολιάστε