Στοχευμένες δράσεις για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

Δράσεις προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί λόγω της πανδημίας, αλλά και των σύγχρονων διεθνών τάσεων που αφορούν το ταξίδι και το βιώσιμο τουρισμό, περιλαμβάνει το Ετήσιο Σχέδιο Δράσεων Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, που εγκρίθηκε στην συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, την Παρασκευή (22/1).

Το νέο σχέδιο έρχεται ως συνέχεια των δράσεων που υλοποιήθηκαν το προηγούμενο έτος και οι βασικοί του άξονες είναι οι εξής: 

  •  «Άνοιγμα» στις αγορές των Βαλκανίων και της βόρειας Ευρώπης.
  • Ψηφιακές διαφημιστικές εκστρατείες με στόχευση την αγορά της Ελλάδας και του εξωτερικού.
  • Υλοποίηση εικονικών ταξιδιών εξοικείωσης σε τουριστικούς επαγγελματίες του εξωτερικού.
  • Ψηφιοποίηση και προβολή του πολιτιστικού προϊόντος και του μοναδικού οικοσυστήματος της Περιφέρειας.
  • Δημιουργία συνεργατικής διαδικτυακής πλατφόρμας  Golden Visa Support που θα καταστήσει την Περιφέρεια ως μέσο αναφοράς ιδανικού τόπου διαμονής και επενδύσεων.

«Στο σχέδιο δράσεων που καταρτίσαμε, περιλαμβάνονται όλες οι καινοτόμες και πλέον απαραίτητες δράσεις που ανταποκρίνονται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες της Περιφέρειας μας, καθώς και στο νέο τουριστικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί, δεδομένων των συνθηκών που επέφερε η πανδημία το τελευταίο χρόνο στην Ελλάδα και διεθνώς» ανέφερε κατά την εισήγησή του ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Τουρισμού  Νικόλαος Κοροβέσης, ο οποίος πρόσθεσε: «Το βλέμμα μας είναι στραμμένο στην υιοθέτηση και εφαρμογή των επικαιροποιημένων διεθνών στρατηγικών και πρακτικών  που διαμορφώνουν ένα πλήρες και ολοκληρωμένο πρόγραμμα τουριστικής προβολής, με έμφαση στην ανάδειξη της αυθεντικότητας, στην επένδυση στην ψηφιοποίηση και τις νέες τεχνολογίες και φυσικά στην ενδυνάμωση των συνεργασιών όλων των τοπικών φορέων που εμπλέκονται με το τουριστικό προϊόν, με άμεσο ή έμμεσο τρόπο».

Οι δράσεις  που θα υλοποιηθούν μεταξύ άλλων στο πλαίσιο του σχεδίου για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας έτους 2021, είναι:

  • Μελέτες ανάπτυξης νέων τουριστικών προϊόντων.
  • Εκδηλώσεις προώθησης θεματικών μορφών τουρισμού.
  • Διάχυση δράσεων τουριστικής προβολής της Π.Δ.Ε.
  • Τουριστική προβολή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας μέσω της ιστοσελίδας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της Π.Δ.Ε.
  • Ψηφιακή διαφημιστική προβολή των τουριστικών προϊόντων της Π.Δ.Ε.
  • Έντυπη και τηλεοπτική προβολή.
  • Δημιουργία και παραγωγή νέου υλικού τουριστικής προβολής.
  • Συμμετοχή σε online b2b workshops, επαγγελματικά ταξίδια παρουσίασης, εκδηλώσεις παρουσίασης προορισμού.
  • Δημιουργία εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας των τουριστικών προϊόντων της Π.Δ.Ε.



Σχολιάστε