Ο Δήμος Καρπενησίου βελτιώνει την εξυπηρέτηση των δημοτών

Ο Δήμος Καρπενησίου κάνει ένα καθοριστικό βήμα προς την ενίσχυση των δημοτικών υπηρεσιών και την άμεση και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των δημοτών, με τη βοήθεια της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Novoville».

Όραμα και στόχος μας είναι η δημοτική αρχή να ακούει, να επιλύει και να ενημερώνει άμεσα για την επίλυση των προβλημάτων που συναντούν καθημερινά οι δημότες και επισκέπτες του Δήμου μας με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και αποτελεσματικό.

Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, θέματα ηλεκτροφωτισμού κ.α., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.
Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android.

Οδηγίες:
Για κινητά Apple κατεβάζετε την εφαρμογή Novoville από το Apple store. Για κινητά Android κατεβάζετε την εφαρμογή από το Play store.

Αφού ανοίξετε την εφαρμογή, κάνετε εγγραφή και ακολουθείτε τα βήματα που εμφανίζονται στην οθόνη σας. Στη συνέχεια, για να δηλώσετε το αίτημά σας ακολουθείτε τα εξής απλά βήματα:

● Επιλογή τοποθεσίας
● Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
● Προσθήκη φωτογραφίας
● Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Οι υπηρεσίες του Δήμου Καρπενησίου, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκριση τους προς του πολίτες.

Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.

Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.

Ο Δήμαρχος Καρπενησίου Νίκος Σουλιώτης, δήλωσε σχετικά με τη χρήση της πλατφόρμας Novoville από το Δήμο: «Απόλυτη προτεραιότητά μας είναι η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πολίτη και του επισκέπτη. Το Novoville είναι ένα σύγχρονο εργαλείο που διευκολύνει σημαντικά την καθημερινή επικοινωνία και διάδραση μεταξύ Δήμου και δημοτών σε όλα τα επίπεδα, μια ανάγκη που είναι ιδιαίτερα σημαντική στις μέρες μας. Παράλληλα, παρέχει στις δημοτικές υπηρεσίες μια ζωντανή, συνολική εικόνα των ζητημάτων που δυσχεραίνουν την καθημερινότητα των δημοτών, επιτρέποντας τον καλύτερο προγραμματισμό και την ταχύτερη επίλυσή τους. Έτσι, ο Δήμος μπορεί να ακούει, να παρεμβαίνει και να εξυπηρετεί άμεσα. Με τη βοήθεια των δημοτών κάνουμε καθημερινά τον τόπο μας καλύτερο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΕΔΩ 




Σχολιάστε