Απολογισμός δράσης στον τομέα Παιδείας από τον Δήμο Αγ. Βαρβάρας

Η νέα δημοτική αρχή Αγίας Βαρβάρας έδωσε από την πρώτη ημέρα ανάληψης των καθηκόντων της, ιδιαίτερη βαρύτητα στον τομέα της Παιδείας και του δημόσιου σχολείου. 

Μάλιστα σε αναλυτική ενημέρωση που έδωσε στη δημοσιότητα ανέφερε αναλυτικά κάθε δράση της:

“Στο δήμο μας, λειτουργούν 21 συνολικά σχολικές μονάδες (νηπιαγωγεία, δημοτικά σχολεία, γυμνάσια, λύκεια)  με 138 Τμήματα, στα οποία τη φετινή σχολική χρονιά, φοιτούν 2.578 μαθητές.

Μετά από πολλά χρόνια αδράνειας και απραξίας της προηγούμενης αρχής, ο δήμος, ανέλαβε να εντάξει όχι μόνο τις ορατές δια γυμνού οφθαλμού αναγκαίες επεμβάσεις και επισκευές, αλλά και πολλές άλλες, σε εργολαβίες για τη συντήρηση των σχολικών κτηρίων.

Σε λίγες μέρες πρόκειται να εκτελεσθεί η τρίτη κατά σειρά εργολαβία για τη συντήρηση σχολικών κτηρίων και αποκατάστασης επικινδύνων, προϋπολογισμού 131.776.69€.

Εκτός των παραπάνω, οι τεχνικές υπηρεσίες, πολλές φορές, κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν σοβαρά προβλήματα συντηρήσεων και επισκευών στα περισσότερα σχολικά συγκροτήματα λόγω παλαιότητας και κυρίως της έλλειψης τακτικής συντήρησης για μεγάλο χρονικό διάστημα. 

Ενδεικτικά, για τους λίγους μήνες λειτουργίας των σχολείων το έτος 2020, τα συνεργεία του δήμου, εκτέλεσαν 242 έκτακτες αποκαταστάσεις φθορών και ζημιών όπως και άλλες εργασίες με στόχο την παροχή ποιοτικής σχολικής στέγης στα παιδιά της πόλης μας. Πραγματοποιήθηκαν εκτεταμένες εργασίες, ελαιοχρωματισμών εσωτερικών και εξωτερικών χώρων. Έγιναν καθαρισμοί, κλαδεύσεις φυτεύσεις, κοπή χόρτων και αφαίρεση ανεπιθύμητης βλάστησης, μονώσεις, ξυλουργικές, οικοδομικές, ηλεκτρολογικές & υδραυλικές αποκαταστάσεις ζημιών, αισθητικές παρεμβάσεις, εργασίες σύνδεσης – τοποθέτησης μηχανημάτων, εξαρτημάτων και υπολογιστών διαδραστικής εκπαίδευσης και πραγματοποιήθηκαν γενικά έργα συντήρησης

Α) Εργασίες στα σχολεία, οι οποίες ολοκληρώθηκαν 

  1. Ανακατασκευή τμήματος πλακόστρωσης στο κάτω προαύλιο του 1ου Δημοτικού σχολείου λόγω επικινδυνότητας.
  2. Επίστρωση δαπέδων με πλαστικό δάπεδο μετά την αποξήλωση των υφιστάμενων δαπέδων και τοποθέτηση περιθωρίων (σοβατεπιών) περιμετρικά των χώρων, στο 2ο Γυμνάσιο (γραφεία, βιβλιοθήκη), στο 3ο Γυμνάσιο (αίθουσα Αγγλικών) και σε όλο το 1ο Νηπιαγωγείο, λόγω έντονων φθορών.
  3. Τοποθέτηση σιδερένιων θυρών στο 3ο Γυμνάσιο, μετά την αποξήλωση των υφιστάμενων, στην αίθουσα Συλλόγου Γονέων, στα WC του 1ου ορόφου και στην Αίθουσα Τεχνολογίας.
  4. Αποκατάσταση τοπικών βλαβών από οπλισμένο σκυρόδεμα οφειλόμενων στη διάβρωση του οπλισμού, με χρήση επισκευαστικών κονιαμάτων και αναστολέων διάβρωσης στο εξωτερικό περιμετρικό στηθαίο των προσόψεων προς τους αύλειους χώρους του 3ου Νηπιαγωγείου, του 1ου & 8ου Δημοτικού και του 2ου Γυμνασίου, όπου θα επισκευαστούν και οι οροφές των εξωστών.
  5. Επισκευή υαλότοιχων στο 3ο Γυμνάσιο και στο 1ο Λύκειο.
  6. Τοποθέτηση σιδηρών κιγκλιδωμάτων απλού σχεδίου, στα παράθυρα του 1ου ορόφου του 8ου Δημοτικού και ελαιοχρωματισμοί αυτών.
  7. Αντικατάσταση υαλοστασίου στη βιβλιοθήκη του 4ου Δημοτικού με νέο αλουμινίου.
  8. Δημιουργία στεγάστρου στην είσοδο του 11ου Νηπιαγωγείου, για την αναμονή των γονέων.
  9. Μόνωση τμήματος δώματος του 1ου Λυκείου. 
  10. Ανακαίνιση εξωτερικών χρωματισμών με ακρυλικό χρώμα, των προσόψεων των σχολικών κτιρίων που θα γίνει η αποκατάσταση των τοπικών βλαβών στοιχείων από οπλισμένο σκυρόδεμα, με χρήση ικριωμάτων, όπου απαιτείται.
  11. Ανακαίνιση παλαιών χρωματισμένων επιφανειών σε σχολικά κτίρια. (Νηπιαγωγεία – Δημοτικά – Γυμνάσια – Λύκεια). 
  12. Προμήθεια και τοποθέτηση πολυκαρβονικών φύλλων στις μεταλλικές θύρες των εξωστών και κατακόρυφης διαφανής τέντας σε τμήμα του εξώστη του 1ου ορόφου του 2ου Λυκείου, για την αποφυγή εισροής υδάτων στις αίθουσες, σε περίπτωση έντονης βροχόπτωσης.
  13. Προμήθεια και τοποθέτηση κατακόρυφων διαφανών τεντών στο τμήμα του ισογείου του 2ου Λυκείου, μπροστά από το κυλικείο, με σκοπό τη δημιουργία χώρου προστατευμένου από τις καιρικές συνθήκες.
  14. Προμήθεια και τοποθέτηση συνθετικού χλοοτάπητα πάχους 32mm, στο προαύλιο του 2ου Δημοτικού, στο επίπεδο των WC, για τη δημιουργία γηπέδου ποδοσφαίρου για τους μαθητές της Α’ & Β’ τάξης.
  15. Επισκευή στην οροφή του 1ου ορόφου του κτιρίου του 1ου Λυκείου. Καθαίρεση όλων των επιχρισμάτων του 1ου ορόφου, με τη μεταφορά όλων των προϊόντων καθαιρέσεως σε χώρους που επιτρέπεται. Αποκατάσταση τοπικών βλαβών στοιχείων από οπλισμένο σκυρόδεμα οφειλόμενων στην διάβρωση του οπλισμού με χρήση επισκευαστικών κονιαμάτων και αναστολέων διάβρωσης, που θα προκύψουν μετά την καθαίρεση των επιχρισμάτων.

Β) Εργασίες, έργα, υπηρεσίες και προγράμματα άμεσης και βραχυπρόθεσμης υλοποίησης 

  1. Προμήθεια και τοποθέτηση συνθετικού χλοοτάπητα, πάχους 32 mm, μετά την αποξήλωση και απομάκρυνση του υφιστάμενου, στα 1ο, 4ο, 12ο & 13ο Νηπιαγωγεία.
  2. Επίστρωση του δαπέδου της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων του 4ου Δημοτικού με πλαστικό δάπεδο και τοποθέτηση περιθωρίων (σοβατεπιών) περιμετρικά των χώρου, λόγω έντονων φθορών στο υφιστάμενο μωσαϊκό.
  3. Προμήθεια και τοποθέτηση σιδερένιων θυρών στο 3ο Γυμνάσιο – στις αποθήκες που βρίσκονται μέσα στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων-μετά την αποξήλωση των υφιστάμενων και ελαιοχρωματισμοί αυτών.
  4. Προμήθεια και τοποθέτηση σιδερένιων κασσών στο 5ο Δημοτικό -στα WC των δασκάλων -μετά την αποξήλωση των υφιστάμενων και ελαιοχρωματισμοί αυτών.
  5. Προμήθεια και τοποθέτηση ξύλινων πρεσσαριστών θυρών με επένδυση φορμαϊκας στο 1ο Λύκειο και στο 2ο Γυμνάσιο – στα WC καθηγητών – μετά την αποξήλωση των υφιστάμενων.
  6. Προμήθεια και τοποθέτηση μεταλλικών θυρών τυποποιημένων βιομηχανικής προέλευσης στο 2ο Γυμνάσιο – στις πόρτες των αιθουσών του 1ου ορόφου που οδηγούν στο μπαλκόνι-μετά την αποξήλωση των υφιστάμενων.
  7. Ανακατασκευή των τουαλετών καθηγητών στο 1ο Λύκειο και στο 2ο Γυμνάσιο.
  8. Ενίσχυση των υπαρχόντων κιγκλιδωμάτων του ισογείου του 1ου Λυκείου και συγκεκριμένα σε μία αίθουσα και στα έξι παράθυρα δίπλα στα κυκλικά κλιμακοστάσια επί της Ελευθερίου Βενιζέλου και στα παράθυρα του αμφιθεάτρου επί της οδού Διομήδη Κομνηνού και ελαιοχρωματισμοί αυτών.
  9. Επένδυση εξωτερικών βρυσών στο 4ο Δημοτικό με πλακίδια πορσελάνης.
  10. Προμήθεια και τοποθέτηση επίπεδων κυψελωτών πολυκαρβονικών φύλλων στο 8ο Δημοτικό & στο 3ο Γυμνάσιο, στην είσοδο, για την αποφυγή εισροής υδάτων.
  11. Προμήθεια και τοποθέτηση δύο μπασκετών ολυμπιακού τύπου στο γήπεδο του 1ουΓυμνασίου.
  12. Μόνωση τμήματος δώματος 1ου Λυκείου & 4ου Δημοτικού.
  13. Αποκατάσταση προβλήματος εισροής υδάτων στο 13ο Νηπιαγωγείο.
  14. Στεγανοποίηση αρμού διαστολής στο 11ο Νηπιαγωγείο.
  15. Ανακαίνιση εξωτερικών χρωματισμών με ακρυλικό χρώμα στην πρόσοψη του 2ου Δημοτικού σχολείου, με χρήση ικριωμάτων.
  16. Υλοποίηση του έργου «Κατασκευή ραμπών & χώρων υγιεινής για την πρόσβαση και την εξυπηρέτηση ΑΜΕΑ σε σχολικές μονάδες», που αφορά την ανακατασκευή των υφιστάμενων WC ΑΜΕΑ στο 1ο Δημοτικό – 5ο Δημοτικό – 7ο Δημοτικό – 4ο Νηπιαγωγείο -6ο Νηπιαγωγείο – 11ο Νηπιαγωγείο – 13ο Νηπιαγωγείο & 1ο Γυμνάσιο, την δημιουργία νέων WC ΑΜΕΑ στο 4ο Δημοτικό – 6ο Δημοτικό – 8ο Δημοτικό – 3ο Νηπιαγωγείο & 3ο Γυμνάσιο, την κατασκευή ραμπών πρόσβασης μέσα στα σχολικά κτίρια στο 3ο Νηπιαγωγείο & στο 3ο Γυμνάσιο και την διαμόρφωση ράμπας πεζοδρομίων για την πρόσβαση ΑΜΕΑ στο 7ο Δημοτικό – 3ο Νηπιαγωγείο – 4ο Νηπιαγωγείο -11ο Νηπιαγωγείο & 13ο Νηπιαγωγείο.  
  17. Υλοποίηση της ήδη ενταγμένης πράξης «Προώθηση της κοινωνικής συνοχής μέσα από τη στήριξη της Κοινωνικής Ένταξης παιδιών, εφήβων, νέων». Η δράση περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός πλέγματος υποστηρικτικών υπηρεσιών για παιδιά, εφήβους, νέους και τις οικογένειές τους, λαμβάνοντας υπόψη τις υφιστάμενες δομές και υπηρεσίες, τις ανάγκες όπως αυτές καθημερινά απευθύνονται στο δήμο και τη σημαντικότητα των παρεμβάσεων στην ομάδα στόχο παιδί-έφηβος-νέος για την προώθηση της κοινωνικής συνοχής. Η πράξη διαρθρώνεται σε δύο πακέτα εργασίας. Το πρώτο «Ψυχοπαιδαγωγική και συμβουλευτική υποστήριξη παιδιών, εφήβων, νέων» δίνει έμφαση στην πρόληψη και αποκατάσταση ατομικών δυσκολιών που δυνητικά αποτελούν τροχοπέδη στην κοινωνική και εργασιακή ένταξη. Οι δράσεις περιλαμβάνουν την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών για παιδιά, εφήβους και νέους για την πρόληψη και αντιμετώπιση μαθησιακών και ψυχοκοινωνικών και δυσκολιών που αποτελούν εμπόδιο στην κοινωνική συμμετοχή και την εργασιακή ένταξη. Προβλέπεται η παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών συμβουλευτικής/ επαγγελματικού προσανατολισμού, ψυχολογική, λογοπεδική υποστήριξη, εργοθεραπεία, κα. Το δεύτερο πακέτο εργασίας «ΣυμΜΕτοχή» δίνει έμφαση στην ομαδική συμμετοχή παιδιών, εφήβων και νέων σε δραστηριότητες προσανατολισμένες στην παραγωγή πολιτιστικών προϊόντων/δράσεων, διαμορφώνοντας ένα δυναμικό πλαίσιο-πλέγμα συμμετοχικής δημιουργίας και προστασίας από φαινόμενα κοινωνικού αποκλεισμού. Οι δράσεις περιλαμβάνουν την παροχή της δυνατότητας παιδιών, εφήβων και νέων να συμμετέχουν χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς σε ομαδικές δραστηριότητες με προσανατολισμό την παραγωγή-παρουσίαση πολιτιστικών προϊόντων και δράσεων. Στην ανάπτυξη των προϊόντων αναδεικνύεται η χρήση των ΤΠΕ.
  18. Υλοποίηση της ήδη ενταγμένης πράξης «Βελτίωση – εκσυγχρονισμός – συμπλήρωση του εκπαιδευτικού εξοπλισμού και των υποδομών δια βίου μάθησης και εκπαίδευσης στο Δήμο Αγίας Βαρβάρας» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Αττική 2014-2020».
  19. Υλοποίηση προγράμματος «Φιλόδημος II» για την εκπόνηση μελετών και υλοποίηση μέτρων και μέσων πυροπροστασίας στις σχολικές μονάδες της χώρας.

Καθαριότητα σχολείων 

Η καθαριότητα των σχολείων εκτός από ότι αποτελούσε προτεραιότητά μας, το 2020, απέκτησε άλλη σημασία και βαρύτητα και λόγω της πανδημίας. Δεν είναι τυχαία άλλωστε τα αποτελέσματα συστηματικών υγειονομικών ελέγχων οι οποίοι  πραγματοποιήθηκαν από αρμόδιους υγειονομικούς υπαλλήλους της Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας της Περιφέρειας Αττικής, τα οποία επιβεβαίωσαν την πολύ σοβαρή και υπεύθυνη δουλειά που γίνεται στον ευαίσθητο τομέα της υγείας και έκριναν ότι η λειτουργία των σχολικών συγκροτημάτων είναι απολύτως ικανοποιητική.

Τοποθετήσαμε σε όλες τις σχολικές μονάδες φιλικούς κάδους ανακύκλωσης, δύο ρευμάτων 

Λήφθηκαν όλα τα απαραίτητα μέτρα με βάση τα υγειονομικά πρωτόκολλα: 

  • Προσλήφθηκαν επιπλέον άτομα για την ενίσχυση της καθαριότητας και υπήρξε ο κατάλληλος προγραμματισμός ώστε οι συνολικά είκοσι – έξη (26) καθαρίστριες και επί πλέον προσωπικό καθαριότητας να καλύπτουν καθημερινά, όλες τις ανάγκες. 
  • Η Επόπτρια Υγείας του δήμου βρέθηκε από την αρχή της πανδημίας σε άμεση επαφή με τα σχολεία ελέγχοντας την εφαρμογή των πρωτοκόλλων.
  • Με την έναρξη της πανδημίας και πριν καν γίνει διάθεση από το κράτος, παραδόθηκαν από το δήμο αντισηπτικές λοσιόν και μάσκες πολλαπλών χρήσεων, σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Δόθηκαν από το δήμο, σε όλους τους υπεύθυνους διαχείρισης COVID 19 και στους αναπληρωτές τους, σκούφοι, μάσκες 3Μ, ποδιές μίας χρήσης 3Μ, γάντια, γυαλιά και ποδονάρια. 

Πριν την ύπαρξη κρουσμάτων, έγιναν προληπτικές απολυμάνσεις σε όλα τα σχολεία και με την εμφάνιση κρουσμάτων έγινε καθολική απολύμανση στο σχολείο και όχι μόνο στο τμήμα που εμφανίστηκε το κρούσμα. Το κόστος των απολυμάνσεων ανήλθε στα 3.360 €.

Οργανώθηκε η πραγματοποίηση τεστ COVID-19, για όσους εκπαιδευτικούς το επιθυμούσαν και συνεχίζεται το σχετικό πρόγραμμα με την συνεργασία του Νομαρχιακού Νοσοκομείου και του ΕΟΔΥ 

Λειτουργία Κέντρου Δια Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ)

Η δημοτική αρχή, στοχεύοντας στη δημιουργία προγραμμάτων που να  ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κοινωνίας και να διασφαλίζουν την  όσο το δυνατόν υψηλότερη  κατάρτιση και επιμόρφωση, συνέχισε στο ακέραιο και παρά τα περιοριστικά μέτρα, την υλοποίηση προγραμμάτων διά βίου μάθησης

  • Διασφαλίζοντας τη λειτουργία των χώρων εκπαίδευσης σε απογευματινές ώρες. 
  • Τοποθετώντας  εξοπλισμό  στους χώρους εκπαίδευσης. 
  • Διαθέτοντας  προϋποθέσεις  λειτουργίας (τηλέφωνο – πρόσβαση στο διαδίκτυο, θέρμανση, ύδρευση, τουαλέτες) στους χώρους εκπαίδευσης. 
  • Διασφαλίζοντας προσβασιμότητα στα άτομα με αναπηρία, στους χώρους εκπαίδευσης. 

Τα προγράμματα τα οποία υλοποιήθηκαν, είχαν τα εξής αντικείμενα:

  • Επεξεργασία κειμένου, Διαδίκτυο.
  • Βασικά Αγγλικά

Συνολικά στα προγράμματα, εγγράφηκαν 40 άτομα, στα οποία έχει δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης – επιμόρφωσης, που έχει εκδοθεί από το Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης. 

Στόχος μας να συνεχίσουμε νέα προγράμματα σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα των ωφελούμενων.

Λειτουργία δημοτικής επιτροπής παιδείας (Δ.Ε.Π.)  & Σχολικών Επιτροπών 

Με τις σχολικές επιτροπές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, υπήρξε σχεδόν καθημερινή επαφή και άριστη συνεργασία για τη σωστή αξιολόγηση και ιεράρχηση των αναγκών. 

Με οργάνωση, σχεδιασμό, αλλά και τη συνεργασία της διοίκησης του δήμου με όλα τα μέλη των επιτροπών, των υπαλλήλων και των διευθυντών των σχολικών μονάδων, ήρθαν θετικά αποτελέσματα, γεγονός που αποδεικνύεται από το ότι οι διευθυντές των σχολείων, με τους οποίους έχουμε συνεχή επαφή, επανειλημμένα τοποθετούνται δημόσια για την άριστη συνεργασία μας. 

Προχωρήσαμε σε:

  • Κατά προτεραιότητα, πληρωμή του μισθού των καθαριστριών και των σχολικών τροχονόμων  όπως οφείλαμε, που  επιτέλεσαν σημαντικό έργο.  
  • Αναβάθμιση των τηλεπικοινωνιακών κυκλωμάτων διασύνδεσης των σχολείων από  ADSL 24 Mbps σε υπηρεσία  VDSL 50 Mbps σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
  • Παραχώρηση σχολικών χώρων σε συλλόγους με εκπαιδευτικά κριτήρια για πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες.
  • Παροχή έκτακτων οικονομικών ενισχύσεων συνολικά  περίπου 10.500€ στα σχολεία, για τη διασφάλιση υλικού, απαραίτητου για τις λειτουργικές τους ανάγκες ή την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων αλλά και για την ενίσχυση υλικοτεχνικής υποδομής τους. 
  • Έλεγχο και εποπτεία της λειτουργίας των σχολικών κυλικείων. Διενεργήσαμε διαφανείς διαγωνισμούς έτσι ώστε σήμερα, τα σχολικά κυλικεία να λειτουργούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αποφέροντας πρόσθετα έσοδα στα σχολεία.

Υπάρχουν σημαντικά χρηματικά υπόλοιπα των σχολικών επιτροπών και των σχολικών μονάδων για δράσεις και αναγκαίες παρεμβάσεις και αγορές με εξοφλημένες όλες τις υποχρεώσεις τους έως την 31η Δεκεμβρίου 2020.  

Διοργάνωση εκδηλώσεων – δράσεων  

Δόθηκε ιδιαίτερο βάρος στην εφαρμογή καινοτόμων δραστηριοτήτων καθώς και στη εκπαίδευση των νέων στη χρήση των νέων τεχνολογιών, ιδιαιτέρως εκείνων που υποβοηθούν την εκπαιδευτική δραστηριότητα, αλλά και στη διατήρηση της ιστορικής μνήμης. Επίσης, δημιουργήθηκαν δράσεις οι οποίες προτρέπουν τα παιδιά στην προστασία του περιβάλλοντος και τον «πράσινο» τρόπο ζωής και τιμήθηκαν μαθητές οι οποίοι αρίστευσαν. Δυστυχώς τα μέτρα για την προστασία από την πανδημία, δεν μας επέτρεψαν να προχωρήσουμε σε όσες εκδηλώσεις – δράσεις είχαμε προγραμματίσει. 

Εκδηλώσεις – δράσεις: :

  • Στις 23 Νοεμβρίου 2019: Εκδήλωση Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, σε συνεργασία με την Ακαδημία Ρομποτικής του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, πραγματοποιήσαμε στο κινηματοθέατρο «Γιάννης Ρίτσος».
  • Στις  22 Δεκεμβρίου 2019: Διοργανώσαμε Βράβευση αριστούχων μαθητών γυμνασίων και λυκείων της πόλης μας καθώς και επιτυχόντων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με τη συμμετοχή αθλητικών τμημάτων της Δημοτικής Επιχείρησης, υπό την επίβλεψη της Ολυμπιονίκου Εύας Χριστοδούλου.
  • Στις 11 Ιανουαρίου 2020,  σε συνεργασία με τον Ανθρωπιστικό οργανισμό  “Kids save lives”  τους συλλόγους γονέων και τις ακαδημίες της ΑΠΕ Αγία Ελεούσα διοργανώσαμε στο Δημοτικό Κινηματοθέατρο «Γιάννης Ρίτσος», μία ιδιαίτερη εκπαιδευτική δράση στην Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση για την υποστήριξη της ζωής σε όλα τα παιδιά και τους γονείς τους. Η εκδήλωση είχε  μεγάλη προσέλευση και συμμετοχή.
  • Στις 13 Ιανουαρίου 2020 & στις 11 Νοεμβρίου 2020 σε συνεργασία με το Παγκόσμιο Πολιτιστικό Ίδρυμα Ελληνισμού της Διασποράς και το Μουσείο Μικρασιατικού Πολιτισμού «Φιλιώ Χαϊδεμένου», φιλοξενήσαμε στα σχολεία της πόλης μας, τη μουσειοσκευή με τίτλο «Κάποτε στη Μικρά Ασία», προκειμένου να συστήσουμε στους μαθητές τη ζωή των Ελλήνων στις πόλεις και τα χωριά της Μικράς Ασίας, πριν την καταστροφή και τον ξεριζωμό. 
  • Στις 7 Φεβρουαρίου 2020, στην επιστημονική ημερίδα «Πρότυπο σχολικό κυλικείο», παρουσιάστηκε η δράση του δήμου για ενσωμάτωση στην καθημερινότητα των παιδιών τρόπων για να προστατεύσουν το περιβάλλον. Συγκεκριμένα, πρώτος ο δήμος μας, έφερε στα κυλικεία των σχολείων για τους μαθητές της πόλης, τα οικολογικά καλαμάκια που κατασκευάζονται από σιτάρι και τα οποία ανταλλάσσονται με πλαστικά καπάκια τα οποία συλλέγουν τα παιδιά. Η προσπάθεια αυτή, αγκαλιάστηκε από την ΚΟΙΝΣΕΠ “staramaki” η οποία προσφέρθηκε να μας προσφέρει 1.600 καλαμάκια από σιτάρι, προκειμένου να προωθήσει την οικολογική συνείδηση των μαθητών της πόλης μας.

Η πολυεπίπεδη κρίση που προκάλεσε η πανδημία, κάθε άλλο παρά έκαμψε τη διεκδικητικότητα και την ενεργητικότητα της διοίκησης του δήμου μας, στην βελτίωση του σχολικού περιβάλλοντος και των σχολείων και στην υλοποίηση δράσεων για την υποστήριξη της εκπαίδευσης των μαθητών της πόλης μας. Καταβλήθηκαν διαρκείς και εντατικές προσπάθειες για την ενίσχυση των σχολικών μονάδων.. Η σκληρή δοκιμασία των ημερών μας, σύντομα θα αποτελεί παρελθόν και ότι έχουμε προγραμματίσει για το 2021 είμαστε βέβαιοι ότι θα επιτευχθεί, με τη συνεργασία όλων”.




Σχολιάστε