OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι

MyKEPlive για άμεση διεκπεραίωση αιτημάτων στο Δήμο Βριλησσίων

Υπενθυμίζεται ότι, από τον περασμένο Ιούλιο, οι συναλλαγές στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Βριλησσίων πραγματοποιούνται και μέσω του προγράμματος MyKEPlive, “Εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης”.

TοMyKEPlive είναι πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης & εξυπηρέτησης για τη διεκπεραίωση αιτημάτων από πολίτες και επιχειρήσεις, μέσω τηλεδιάσκεψης ή βιντεοκλήσης, με ραντεβού από υπαλλήλους των ΚΕΠ.

Συνδεθείτε με τους κωδικούς taxisnet στο www.gov.gr , επιλέξτε «Πολίτης και Καθημερινότητα», συνεχίστε με την επιλογή «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση» και μπείτε στο MyKEPlive, επιλέγοντας μια από τις παρακάτω υπηρεσίες:

  • Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων.
  • Υπηρεσίες για επιχειρήσεις.
  • Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία.
  • Εξυπηρέτηση από τον Δήμο.

Στόχος της Δημοτικής Αρχής Βριλησσίων αποτελεί η αναβάθμιση των υπηρεσιών του Δήμου για την άμεση και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μέτρα στήριξης για τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες του Δήμου Βριλησσίων

Έκτακτα μέτρα λόγω πανδημίας από τον Οργανισμό Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης Βριλησσίων

Δήμος Βριλησσίων: Συμμετοχή στο «LIFE-EBP» για την ανάπτυξη προϊόντων πολλαπλών χρήσεων από αστικά βιο-απόβλητα

Σχετικά Άρθρα

Ν. Φιλαδέλφεια: Ημερήσια Θερινή Δημιουργική και Αθλητική Απασχόληση (Summer Camp) 2023

otavoice

ΣΠΑΠ: Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στα σχολεία του Δήμου Πεντέλης

otavoice

Σύμβαση Δήμου Αιγιαλείας-ΚΤΕΛ Αχαΐας για λειτουργία 15 Έξυπνων Στάσεων ΜΜΜ

otavoice

Πρόγραμμα «Πρωταθλητές στην Ανακύκλωση» για δύο Δημοτικά Σχολεία των Τρικάλων

otavoice

Δήμος Πύργου: Καθαρίστηκε πλήρως, η παραλία του Κατακόλου

otavoice

Καλαμάτα: Υπεγράφη το χρησιδάνειο μεταξύ Δήμου και Περιφέρειας για την Μπιρμπίτα

otavoice