Κατ’ Οίκον εξυπηρέτηση των ευάλωτων πολιτών από τον Δήμο Θερμαϊκού

Αφουγκραζόμενος τις ανάγκες των ευπαθών ομάδων, που διαρκώς μεγαλώνουν λόγω των περιοριστικών μέτρων που έχουν επιβληθεί από την Κυβέρνηση για τον περιορισμό της διασποράς του Covid-19, o Δήμος Θερμαϊκού επανενεργοποιεί την πολύ σημαντική υπηρεσία του για την Κατ’ Οίκον εξυπηρέτηση των ευάλωτων πολιτών από Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020 και έως τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020.

Οι κάτοικοι του Δήμου, που ανήκουν στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες (ηλικιωμένα άτομα χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον, ΑμΕΑ κλπ) και δε μπορούν να μετακινηθούν ή αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν, μπορούν να επικοινωνούν τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, 08:30 – 13:30, στις τηλεφωνικές γραμμές υποστήριξης πολιτών 23920 24010 και 23920 24356.

Η Κοινωνική Υπηρεσία, το πρόγραμμα Βοήθεια στο Σπίτι, οι δομές «Κοινωνικό Παντοπωλείο-Παροχή Συσσιτίου», «Κοινωνικό Φαρμακείο» και το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Θερμαϊκού θα εξυπηρετούν αιτήματα από τις ανωτέρω ευπαθείς ομάδες για θέματα που αφορούν σε προμήθεια ειδών πρώτης ανάγκης (π.χ. φάρμακα, τρόφιμα κ.ά.), διεκπεραίωση αιτημάτων σε ΚΕΠ, κλπ.

«Η Διοίκηση του Δήμου μας, σε μία προσπάθεια να συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στον δημότη αυτές τις δύσκολες ώρες, αναλαμβάνει την Κατ’ Οίκον παροχή υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας και αλληλεγγύης σε όλους τους πολίτες που το έχουν ανάγκη. Οι εργαζόμενοι σε αυτά τα Προγράμματα είναι πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν για άλλη μία φορά», επισημαίνει ο Δήμαρχος, Γιώργος Τσαμασλής.
Εμείς είμαστε εδώ για εσάς! Εσείς μείνετε σπίτι !

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δήμαρχος Θερμαϊκού: «Είμαι βέβαιος ότι θα βγούμε όρθιοι και από αυτή την κρίση»

Μόνο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού η εξυπηρέτηση πολιτών στον Δήμο Θερμαϊκού

Δήμος Θερμαϊκού: 15331 – ο αριθμός τηλεφώνου που πρέπει να ξέρει κάθε κάτοικος!

 




Σχολιάστε