Τα ΚΕΠ του Δήμου Νίκαιας Αγ. Ι. Ρέντη εξυπηρετούν τώρα και χωρίς τη φυσική παρουσία των πολιτών

Με την ένταξη των ΚΕΠ Νίκαιας και Ρέντη στο πρόγραμμα myKEPlive, διευρύνεται η υπηρεσία εξυπηρέτησης από τα ΚΕΠ χωρίς φυσική παρουσία, αλλά με την πραγματοποίηση βιντεοκλήσης.

Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού των ΚΕΠ εντάσσεται ένα ακόμη μέτρο διευκόλυνσης του πολίτη στις συναλλαγές του με το Δημόσιο και το Δήμο. Οι υπάλληλοι των ΚΕΠ που ήδη έχουν εκπαιδευτεί, εξυπηρετούν τον πολίτη με προγραμματισμένη βιντεοκλήση, ενώ το έντυπο που εκδίδεται αποστέλλεται είτε ηλεκτρονικά, είτε με συστημένη επιστολή.

Η πλατφόρμα myKEPlive, διευκολύνει σημαντικά όσους συμπολίτες μας για οποιοδήποτε λόγο δεν είναι εφικτό να μεταβούν με φυσική παρουσία στα ΚΕΠ, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας τη γραφειοκρατία.
Μέσω της πλατφόρμας myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση- Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο. Κατά τη χρήση της υπηρεσίας myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

*Υπενθυμίζεται ότι, στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, η προσέλευση στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών που εδρεύουν στην Περιφέρεια Αττικής γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού.

Οι πολίτες μπορούν να κλείνουν ραντεβού είτε τηλεφωνικά, είτε αποστέλλοντας e–mail στα ΚΕΠ:

Κ.Ε.Π. ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΝΙΚΑΙΑΣ
Μαινεμένης 57-59
213 2060701-10
[email protected]
Κ.Ε.Π. ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΡΕΝΤΗ
Φλέμιγκ 5
213 2005 000
[email protected]




Σχολιάστε