Δράση ενημέρωσης πολιτών για τη νέα ηλεκτρονική εφαρμογή καταγραφής προβλημάτων του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας

Ο Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας πραγματοποίησε με επιτυχία την πρώτη ενημερωτική δράση για τη λειτουργία και χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου – δημότη, στην κεντρική πλατεία της πόλης μας (π. Πατριάρχου).

Στην ενημερωτική δράση παραβρέθηκε ο Δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας Γιάννης Βούρος, στελέχη του Δήμου καθώς και εκπρόσωποι της Novoville.

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα, η οποία ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά στο Δήμο μας πριν από τρεις μήνες, έχει ως στόχο την καταγραφή και επίλυση των καθημερινών προβλημάτων του δημότη και επισκέπτη του Δήμου, καθώς και την απλοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ πολιτών και δημοτικών υπηρεσιών.

Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή.

Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν. Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Ήδη, μέσα σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα πιλοτικής λειτουργίας, έχουν καταγραφεί μέσω της πλατφόρμας 543 αιτήματα δημοτών/κατοίκων και έχουν επιλυθεί τα 373, ενώ τα υπόλοιπα αιτήματα ελέγχονται από τις αρμόδιες υπηρεσίες και η επίλυσή τους βρίσκεται σε εξέλιξη.

Ανάλογες ενημερωτικές δράσεις θα πραγματοποιηθούν το προσεχές διάστημα και σε άλλα κεντρικά σημεία της Νέας Φιλαδέλφειας και της Νέας Χαλκηδόνας.

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία της πλατφόρμας στο Δήμο, πατώντας εδώ.




Σχολιάστε