Δήμος Ορεστιάδας: Το ΚΕΠ της πόλης στο πρόγραμμα myKEPlive

Τη Δευτέρα 26/10/2020 το κεντρικό ΚΕΠ του Δήμου Ορεστιάδας εντάχθηκε στο πρωτοποριακό πρόγραμμα myKEPlive, την σύγχρονη πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr.

Το myKEPlive είναι  μια νέα, ειδική πλατφόρμα  διαδικτυακής ενημέρωσης & εξυπηρέτησης, όπου  ο πολίτης, ο πολίτης με αναπηρία και ο νόμιμος εκπρόσωπος νομικού προσώπου, μπορούν να εξυπηρετηθούν  από υπαλλήλους των ΚΕΠ  εξ αποστάσεως, με ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα, για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός, μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης.

Στόχος του myKEPlive  είναι η εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης, χωρίς τη φυσική μετάβαση των πολιτών στα ΚΕΠ επιλέγοντας μια από τις παρακάτω θεματικές υπηρεσίες:

  1. Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων: αίτηση, δικαιολογητικά, αρμόδιο φορέα, πιστοποιητικά, βεβαιώσεις, έγγραφα.
  2. Υπηρεσίες για επιχειρήσεις: διαδικασίες αδειοδότησης επιχειρήσεων, έναρξη επαγγέλματος, παροχής υπηρεσιών, πιστοποιητικά, βεβαιώσεις, έγγραφα
  3. Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία: με γραπτό κείμενο, βιντεοκλήση, εξ αποστάσεως διερμηνεία.  Πληροφόρηση για αίτηση, δικαιολογητικά, αρμόδιο φορέα, συγκεκριμένα πιστοποιητικά, βεβαιώσεις, έγγραφα.
  4. Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας: επιλέγετε υποχρεωτικά ΚΕΠ του Δήμου στον οποίο απευθύνεστε και υποβάλετε αίτηση προς το Δήμο σας.

Η είσοδος στην πλατφόρμα πραγματοποιείται  χρησιμοποιώντας τους   προσωπικούς κωδικούς/διαπιστευτήρια TAXISnet,

  • είτε  μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης Gov.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: «Πολίτης και καθημερινότητα»- Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών
  • είτε πληκτρολογώντας τη διεύθυνση myKEPlive.gov.gr.

Μετά την είσοδο στην πλατφόρμα, στο ημερολόγιο που εμφανίζεται επιλέγει ο πολίτης  την ημερομηνία και την ώρα  όπου επιθυμεί να εξυπηρετηθεί, καταχωρεί τα στοιχεία του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί μέσω βιντεοκλήσης, τα στοιχεία επικοινωνίας του και το θέμα του αιτήματος. Ο διαθέσιμος χρόνος εξυπηρέτησης είναι προκαθορισμένος  από το  σύστημα και διαφέρει  ανά θεματική ενότητα, ενώ η συνομιλία και η εξυπηρέτηση γίνεται μόνο στα Ελληνικά.

 Ακολουθεί  επιβεβαίωση της  κράτησης με αποστολή μηνύματος στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που έχει δηλωθεί και σχετικός σύνδεσμος για τη συμμετοχή στην τηλεδιάσκεψη με το επιλεγμένο  ΚΕΠ.

Οι διαδικασίες που διεκπεραιώνονται με βιντεοκλήση είτε δεν  απαιτούν την επισύναψη δικαιολογητικών, είτε αυτά αναζητούνται αυτεπαγγέλτως.

Επίσης δίνεται η δυνατότητα να δηλωθεί ο τρόπος παραλαβής  της απάντησης είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε ταχυδρομικά . Η βιντεοκλήση για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων δεν καταγράφεται.




Σχολιάστε