Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Κλείνει ο κύκλος της έκτακτης λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου βοήθειας και στήριξης

Ο Δήμος Ραφήνας Πικερμίου, όπως και ολόκληρη η χώρα, επιστρέφει με προσεκτικά σχεδιασμένα βήματα στην κανονικότητα της καθημερινότητας, μετά την μεγάλη περιπέτεια των προηγουμένων μηνών.

Η Επιτροπή Διαχείρισης Κρίσεων στη συνεδρίαση της 27ης Μαΐου υπό την προεδρία του Δημάρχου Ευάγγελου Μπουρνούς, αποφάσισε την αναστολή λειτουργίας του Τηλεφωνικού Κέντρου Στήριξης και Βοήθειας, που τέθηκε σε λειτουργία λόγω των εκτάκτων συνθηκών από την 19η Μαρτίου μέχρι και σήμερα, στο Κέντρο Επιχειρήσεων της Πολιτικής Προστασίας , προσφέροντας ανεκτίμητες υπηρεσίες στους πολίτες.

Συγκεκριμένα:

Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας (19/3/20) έως και σήμερα 27/5/20 έχουν διεκπεραιωθεί συνολικά 302 αιτήματα συμπολιτών, που αφορούσαν :
140 Συνταγογραφήσεις
42 Αιτήματα για παραλαβή φάρμακων από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥ και των Νοσοκομείων
35 Διάφορες εξυπηρετήσεις ( αγορά και παράδοση φαρμάκων από ιδ. φαρμακεία, παραλαβή και παράδοση ειδών πρώτης ανάγκης και τροφίμων κτλ)
85 Αιτήματα για παροχή πληροφοριών, διευκρινήσεων και οδηγιών στους πολίτες.

Το τηλεφωνικό κέντρο παραμένει σε λειτουργία για τις ανάγκες της Πολιτικής Προστασίας, ενώ οι πολίτες που έχουν ανάγκη θα συνεχίσουν να έχουν την απαιτούμενη στήριξη, βοήθεια και αλληλεγγύη μέσω του προγράμματος «Βοήθεια Στο Σπίτι»

Ο Δήμος Ραφήνας Πικερμίου και η Επιτροπή Διαχείρισης Κρίσεων οφείλει ένα δημόσιο «ευχαριστώ» στην Πολιτική Προστασία, τους υπαλλήλους του Δήμου και των Νομικών Προσώπων (ΔΟΠΑΠ, Φ. Καβουνίδης) για την αυταπάρνησή τους και την προσφορά στο συμπολίτη για όλο αυτό το πολύ δύσκολο διάστημα για όλους μας.

Επανερχόμαστε στην κανονικότητα της ζωής, με υπευθυνότητα, προσοχή και τήρηση όλων των οδηγιών και πρωτοκόλλων του ΕΟΔΥ και του Υπουργείου Υγείας.




Σχολιάστε