Ζέρβας: «Στόχος να γίνει η Θεσσαλονίκη πόλος έλξης του παγκόσμιου τουρισμού»

Αποσπασματικές, χωρίς στρατηγική και σχεδιασμό, ήταν οι κινήσεις που έγιναν για τον τουρισμό στη Θεσσαλονίκη τα τελευταία χρόνια, παρόλο που παρατηρήθηκε βελτίωση, όπως είπε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας μιλώντας στην ημερίδα «Θεσσαλονίκη- Τουρισμός, η επόμενη μέρα» που διοργάνωσε το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης στην 84η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, το απόγευμα της Πέμπτης.

“ Οι προσπάθειες που έγιναν με στόχο την αύξηση των αφίξεων στην πόλη μας, δε συνδυάστηκαν με πρωτοβουλίες και σχεδιασμό για προσέλκυση τουριστών με υψηλότερο οικονομικό προφίλ”, τόνισε ο κ. Ζέρβας και πρόσθεσε: “ οι ενέργειες και οι δράσεις που υλοποιήθηκαν, έγιναν αποσπασματικά, χωρίς να εντάσσονται σε έναν ενιαίο σχεδιασμό, χωρίς να στοχεύσουν ποιοτικά σημεία”.

Ο κ.Ζέρβας τόνισε ότι δεν μηδενίζει τις προσπάθειες που έχουν γίνει, ωστόσο τα στοιχεία δείχνουν ότι η πόλη υστερεί σε ό,τι αφορά τις τιμές των δωματίων (που είναι χαμηλές), στον χρόνο διαμονής, στον τουρισμό κρουαζιέρας, αλλά κυρίως στις υποδομές και στην εικόνα που βλέπει ο επισκέπτης και η οποία αφορά την καθαριότητα, την ασφάλεια και την τάξη. “ Στόχος είναι να γίνει η πόλη πόλος έλξης του παγκόσμιου τουρισμού. Διαπιστώνουμε ότι η πόλη έχει πολλαπλά πράγματα να προσφέρει στον φιλοξενούμενο. Αυτές οι δυνατότητες δεν έχουν φτάσει στους ανθρώπους που θα θέλαμε, ώστε να το επιλέξουν να έρθουν, να την επισκεφθούν” είπε ο κ. Ζέρβας και τόνισε ότι μεταξύ αυτών που απαιτούνται να γίνουν είναι η προώθηση και προβολή των στρατηγικών πλεονεκτημάτων με σκοπό την ανάδειξη της πόλης ως σημαντικό τουριστικό, εμπορικό, οικονομικό, πολιτιστικό, θρησκευτικό τουρισμό, η ενίσχυση της διαφήμισης και της τουριστική προώθησης και η διαμόρφωση της τουριστικής ταυτότητας – το Branding της Θεσσαλονίκης”.

Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με τον δήμαρχο πρέπει να γίνει ενδυνάμωση του Branding της πόλης μέσα από στοχευμένες διαδικασίες.

 




Σχολιάστε