Από τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της Π.Ε. Ιωαννίνων ανακοινώνεται πως η έκδοση και η θεώρηση Δελτίων μετακίνησης ΑμεΑ θα πραγματοποιείται κατά το διάστημα από 15 Ιουλίου 2019 έως 31 Οκτωβρίου 2019 στο γραφείο 131 (ισόγειο) της Περιφέρειας Ηπείρου (τηλέφωνο για πληροφορίες 2651087131).
Οι ώρες εξυπηρέτησης του κοινού είναι:
• για προσκόμιση δικαιολογητικών: 8:00 με 13:00
• για παραλαβή των δελτίων: την επόμενη της κατάθεσης των δικαιολογητικών
Επίσης γίνεται γνωστό πως οι δικαιούχοι δελτίων μπορούν να απευθύνονται και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) της περιοχής τους.
Απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγηση Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ για το έτος 2019:
1. Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/86 περί ακριβούς διεύθυνσης του τόπου διαμονής και μη παραλαβής Δελτίου Μετακίνησης από άλλη Περιφερειακή Ενότητα ή ΚΕΠ.
2. Γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής ή Απόφαση Διοικητικού Δ/ντή Ασφαλιστικού Φορέα ή Βεβαίωση του Δήμου περί εγγραφής στο Μητρώο επιδοματούχων του ή Βεβαίωση περί χορήγησης διατροφικού επιδόματος.
3. Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή φωτοαντίγραφο αυτής.
4. Φωτοαντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος της οικείας Οικονομικής Εφορίας για το φορολογικό έτος 2018.
5. Για έκδοση νέας κάρτας δύο (2) φωτογραφίες ή τρεις (3) φωτογραφίες για τυφλούς και Β.Ν.Κ.